No Kalamar, No Amphetamine



Ne kalamar görmek istiyorum, ne de alkol derken, bir büyük rakının üstüne elim ilk biraya giderken titredi. Not düşeyim dedim, yoksa yazı yazmak değil amacım, zaten yazamayacak kadar sarhoşum, yani neredeyse. Adadan başka bir enstantane, 13.09 da, akşamüsünde, 1730dan sonra, Nonda'dan önce, uçmaktan sonra bir poz işte.

Beni Bozcaada'ya gömün lütfen. Bir gün biriniz öldüğümü duyarsa, ahanda size sorumluluk sapladım, vasiyetimdir.

15 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

radiopanic dedi ki...

öldüğünü duyarsam kime nasıl ulaşacağımı bilemeyceğim için, bu vasiyetini yerine getiremeyeceğim için şimdiden kendimi kötü hissetmeye başladım. yine de ölmeni istemem. neden bilmiyorum. ölmeden hayırlısıyla bi evine dön.

91 dedi ki...

evime döndüm, üsküdar semalarından şehre bakarken yazdım zaten yukarıdaki satırları :) hayatta kalmak gibi bir kabiliyetim var, ne olursa olsun ölmüyorum işte, nereye kadar sürecek belirsiz tabi. nedenini bilmeden yaptığın iyi temenni için çok teşekkür ederim yahu, gülümsedim anlamsızca. uzun bir yazı hazırlıyorum adayla alakadar, gitmeden önce istemiştin, görev telakki ettim vallahi :)

radiopanic dedi ki...

oysa ki ben anlamsızca gülümsemeyeli epey oldu sanırım. gülümsediysen ne kadar güzel, son zamanlarda gülecek bişiler pek bulamıyor insan. seyahat günceni de merakla bekliyorum. belki ben de bozcaadayı gezmiş olurum bu vesileyle :)

bu arada ölmemek daha zor bence.

efsa dedi ki...

ben cok severim kalamarı :))
hala vasiyetgeçerlimidir

91 dedi ki...

duyarsan öldüğümü evet, geçerlidir. duymazsan sorun yok :)

efsa dedi ki...

bense denize salınmak isterdim. saçlarım açık kalmalı ve sevdiğim adam gelip yüzümden bir kaç teli çekmeli, son kez öpüp ittitmeli üzerimdeki tahtayı. hiç çiçek olmamalı-hayatım boyunca çiçek almayı sevmedim bende-
olursen abbiodan alırım haberini, derki iste bir dostu daha kaybettik. Ay neler diyorum ben manyadım herhalde. Allah korusun kimse ölmesin yav.

91 dedi ki...

duygusal adamdır abbio, bir süre konuşamaz yakın birini kaybederse, hatta sanıyorum gidenin hakkında hiç konuşamaz. ama haber gelir bir şekilde.
çiçekten bir taç desen, pagan bir düşünce yapın var derdim, ama bu halin de gayet celtic yani. çok az böylesi insanlar.

efsa dedi ki...

ben sadece suya aşığım. onsuz yapamam. ölüm beni kucaklarken kendi suyum, kanım topraga karısmamalı.

91 dedi ki...

senden duyunca kötü geldi bir anda, ölüm bahsini kapatalım bence. daha hayatın ne sürprizleri var yola çıkartacağı, sen prensesi öptün mü benim için ondan haber ver :)

efsa dedi ki...

öptümm şimdi yine öptüm dibimde yatıyor :)) bir de kokladım fazladan. bonus olarak

91 dedi ki...

hiii süpersin sen :) ay çok sevindim resmen ya.

efsa dedi ki...

niye sevindin bu kadar :)) alt tarafı opucuk, bi burun dayaması.
sende ilerde kendi cocuklarının kini opersin

91 dedi ki...

öyle birşey olmayacağı için bilmem ben öyle bir hissiyat. en azından senin vasıtanla iyi hisettim işte bir anda.

efsa dedi ki...

:))) merak etme bir gün bir yerde hayat sana da buldum iste onu sonunda dedirtir. bu hep böyle olmuştur.
sadece sen yeterince istemiyor olabilirsin, yoksa isteyipte sahip olunacamayacak hiçbişiy yoktur benim gözümde.

91 dedi ki...

benimkisi sadece hissiyat, hesapların üstüne varılmış bir sonuç değil zaten. öyle arada birşey işte :S