91


Powered by: Yeni Rakı, Efes Pilsen, Olmeca, Bacardi, Absolut, CORVUS, Bud, Yoğurt, Beyaz Peynir, Kalamar, Deniz Börülcesi, Karides, Yoğurtlu Semizotu, Kızarmış Ekmek, Kavun, Marlboro Red Box, Chesterfield Light, Zippo, N95, Intel, Microsoft, Manowar, Reamonn, Metallica, Eros Ramazzotti, HIM, MFÖ, Müzeyyen Senar, etc.
*
Coming Soon

7 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Cüzzamlı Melek dedi ki...

senin yatacak yerin yok:pp

91 dedi ki...

haha, biliyorum. akşam için motivasyonumu yüksek tutuyorum sadece. kadıköyü yakıcam, kafama koydum.

efsa dedi ki...

annem olaydı körolmayasıca derdi sana :))))

bak geldiğimde ki son iki diye saymaya başladık bir kaçını istiyom ona göre.

fish dedi ki...

offf süper bi konsept...

91 dedi ki...

yeni bastı kafa da, aslında biraz fotoşop çalışsam "ayı: bir sevgi filmi" gibi teması olan "91: bir değişik hayvan" gibi farklı bir konsepte oturtabilirdim durumu :D
haha, kendimi seviyorum bea.

Camilla dedi ki...

ahahahhahahaa 91: bir değişik hayvan ahahaa geberdim bea:D ben de yaptım ya dün Camilla: olayların kadını:D:d.d

Blogger dedi ki...

Are you paying more than $5 / pack of cigs? I'm buying my cigarettes from Duty Free Depot and this saves me over 50% on cigarettes.