Kibar ol!

Son dönemde daha kibar olmam konusunda telkinler alıyorum farklı insanlardan. Şöyle bi dönüp kendime baktığım vakit de paradokslara garkoluyorum sayelerinde. Yahu ben yontulmamış kalas da değilim ya. Yani en azından o kadar öküz olduğumu düşünmüyorum. Ne yağmur yağdığında şemsiyemi milletin gözüne gözüne sokuyorum, ne yolda pata küte millete omuz atıyorum, ne de sokak ortasına "yalnız benim için, bak yeşil yeşil" noktacıklar bırakarak ilerliyorum. Yani elbet kaba taraflarım vardır, inkar eden de toptur, da sürekli uyarılacak bir insan mıyım ulan ben. Bu kadar da yüklenilirmi garibanın üstüne. Buldular parmak kadar çocuğu yükleniyorlar bence. Olamam. Yok vallahi olamam. Yani elimden gelenin hepsi bu. Kabalıktan kasıtlara bakıyorum, yarısı küfür üstüne. N'apiim arkadaş, hafif ağzım bozuktur benim. Çok güzel küfrederim. Ama pek bir insanı rahatsız edecek kadar, ne bileyim "oha ulan ayı o da söylenecek laf mı şimdi" dedirtecek kadar küfretmiyorum diye düşünüyorum. Şirin küfrederim, espri içinde kaybolur geneli, kaybolmayan da kulak tırmalamaz. Yani ona çabalıyorum. Elimden geldiği kadar tabi, rahatsız edecek noktalara ulaştığımda uyarılmayı beklerim, yani samimi arkadaş çevremde bir kısım insanla hep bu çerçevede konuşuruz, ne yapayım ağız alışkanlığı.

*
Buna rağmen mutlu edemediğim
arkadaşlar. Tam size göre bir fotoğraf
buldum biraz önce avare avare
dolanırken webde. Sıcacık efenim, sağdan sağdan size gelsin :)
*
Utanmadan hala kabasın diyenleriniz varsa, sıkıyorsa bizim bahçeye beklerim ;)

8 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

fish dedi ki...

kabalık marifet ister...onlar çekemiyo seni yivrumm :Ppp

Camilla dedi ki...

ofhh ben de cok küfrediyorum ama kibar ol diyen yok:D mersinde yasıyorum cünkü 7 kelimeden 1i küfür:) bi de öyle böyle değil yaa mersin küfürü yani hayatında duymamışndır:)

Camilla dedi ki...

ofhh ben de cok küfrediyorum ama kibar ol diyen yok:D mersinde yasıyorum cünkü 7 kelimeden 1i küfür:) bi de öyle böyle değil yaa mersin küfürü yani hayatında duymamışndır:)

S dedi ki...

fotograf harikaymis :)
ben bu arada, kufur konusnda mersinden de super bir yerde ikamet etmekteyim. siz bakmayin benim bu internet ve blog ortamlarindaki kibarligima. dogal ortamima gelin bi gorun :p
bu arada, birakmistiniz buralari sanki sayin doksanbir? nooldu ona ? :))
dayanamadiniz di mi bizsizlieee

dide dedi ki...

sen de kibar değilsen kim kibardır bırak allasen :)
düşünceli ve kibar olmak arada ters tepebiliyor. kendimden biliyorum ben bugün tüm gıcık olduğum insanlara kaba davrandım, içimin yapları eridi :)

91 dedi ki...

@fi$h;
Çiçeem şu verdiğin morali var ya, babam vermedi :)
@camilla;
Küfür olayını memleketten bağımsız düşünüyorum ben, hakikaten, duymadığım küfür illaki vardır da, askerde birkaç tane mersinliden "çavuş ama oha ayıp" sözü duymuşluğum var. bence bir daha düşün ;)
@feykencil;
anladım efenim nerede ikamet ettiğinizi, zor tabi sizin işiniz de hemi de narin mi narinbi bağyağn olaraktan. ama doğal ortamınızda da farklı olduğunuzu düşünmüyorum. ve evet, sanki değişik bir sosyal çevrem oldu burada, görmeden duramıyorum, dayanamadım sizsizliğe efeem :'(
@dide;
ağzına sağlık iki de benim için sallasaydın hepisine :) yok aslında ben çok kibar değilimdir de, odun muamelesi gördüğümde hayvanlaşıyorum diyelim :) o sizin inceliğiniz.

S dedi ki...

ahah.. bunu bu bilog ortamlarinda benden ilk kez duyacaksin. hatta okudukdan sonra yorumu silebilirsin bile ama. her gun gordugum adamlarla selamlasma seklimi aynen seninle uygulayacagim simdi..

naaber lan yarrraaaaamm

91 dedi ki...

hahahaha süpersin sen be :) yemin ediyorum etrafımdaki hatunlardan biri şöyle bir günaydın şeklinde gelse, sırtımda taşırım :)

not. silmemi istersen silerim tabi, ama bence çok şık ve doğal oldu. haha naber lan yarrraam. iyilik yarram senden naber. hohoho. ben de böyleyim işte, bi küfür et, 8 saat gülerim :) haha rezil oldum ofise. dur ben aşşa inip sigara içerken birilerine söyleyeyim şunu, bakalım ne tepki verecekler.