Rüzgarların önünden..

Diye başlamıştı satır hayatımda..Çokta ümidim yoktu da aslında, bir bakışa muhtaç olduğun zaman olsun istersin ya, öyle bir umuttu benimkisi..
Öyle muhtaç kalayım ki kendimi öldüresiye zamansızlığa vurayım ya da vurmadan geçsin gibi işte..
Abbio yazıyor bundan sonrasını..

Çok açık konuşacağım.
Efendim sevdik ve de sevildik, işte budur olmak ya da olamazlık, bunu karşındaki söylediği vakit karşındakini tanımadan masadan kalkıp gitmelerin yok mu, onları sevdim ben...
Aslında birçok hallerini sevdim de, bu kalkıp gitmelerini en çok sevdim sanırım..Yarım kalan gidemeyişler, ya da gitmeler..Nereye olduğu meçhul gitmeler..
Birisini sevmek nasıl bir mesafe ise yaşamda, öyle bir çizgideyim pencereden kendimi atmakla atmamak arasında..
Görüntüleri geri getirmek mümkün olsa en acımasız filmi çekerdim herhalde, herkesin nefesini kessin diye, kimin kesileceği varsa artık..Uzatmayacağım..
Efendim ben bir bok yedim ve çok pişmanım...
O geri gelmeyecek, 9 saattir durmadan ağlıyorum ve muhtemelen devam edecek..
Dışarı bakarken umutlar..O umutların elinden kayıp gitmesini engelleyen bir çift insan gözü..Olmadığına kimler şahit, olduğuna olmayan şahsım şahit..En zoru da kendisiyle yüzleşmesi insanın, bu mahkemede bir suçlu aranması..Suçluyu ağlarken yazmak kolay ama suçsuzu yazmak çok zor, ve bir de adam...Tüm bunların peşinden korkusuzca gittiğini sanan ama hiçbiryere varamayan bir adam..
Dün, artık yazmıyorum dedim o sorunca, yazdıklarımı beğenemiyorum dedim, siliyorum aynı anda, mükemmeliyetine erişemiyor kelimeler dedim...Yazmamak ne kadar acıysa yazamayıp ağlamak bir o kadar az...O kadar az..
Evet sayın rapor, bunu sadece buraya koymam, yani buraya yazmam artık hiçbirşey ifade etmiyor artık, yani ölüyorum, bir insanı kendi ellerimle öldürüyorum, bir karakteri, bir yaşayanı..
Birazdan nefes almayacak diye düşün, dönse de soğuk bir beden olacak, kan dolaşmıyor, kansızlığımla rakımı bütünleştiriyorum bu son gecemde..Belki birkaç nefes daha alabilirim diye, ama hala ağlıyorum,durmuyor, geçiremiyorum kendimi, öldürmeliyim, tüm kariyerimi, tüm karakterimi, tüm beni okuyan, okşayan ve seven karakter bütünlüğümü..
O sarışın şu an da ağlıyor..
Bir insan hayatına karşılık benimkisi..Var mıyım..Evet varım..Siz de varın..

Olmayacak yarınlarınıza varın ki seneler geçsin, küçücük bir ümidin peşinden giderek..Ne için yaşadığınızı sorgulayın lütfen..Ve kendinizi öldürmemek için anne ve çocuk sevgisinden ayrı bir neden bulun lütfen, herşeyden ayrı, gerçek sevgiden gayrı..
Tanrıyı es geçtiğimiz zamanlardayız, zamansızlıklardayım, kudret vermiyor..
Ölüyoruz, haberimiz yok..Öleceğiz, tam zamanı...

Abbio öldü....

Buradaki son yazımdır, yazım..Mart'ta ölen ve hiç yaşanmayan yazım,güzüm..
Güzelini göremeden öldüm,güzünü ya da güzelliğini....

11 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Cüzzamlı Melek dedi ki...

yazı çok uzundu. hepsini okumadım. ama bi sürü şey yazdığına göre, bi sürü şey hissediyosundur.
bu öyle değerli ki... hissedemediğin anları; hatta ayları düşün.sırf bu bile heyecanlandırmalı seni... ne güzel...

91 dedi ki...

vaay, abiyo yazı yazmış.
da buradaki son yazım filan? anlamadım.

91 dedi ki...

sktir. aramalıydın be adam. be salak adam.

efsa dedi ki...

yaşama dönmekte güzü yada yazı yaşamak senin ellerinde abbio. üzgünüm gerçekten

abbio dedi ki...

bu ilk çöküşüm değil ama sanırım dibini görüyorum..o kadar manasız ki nefes almak..

efsa dedi ki...

abbio yapma böyle hele böyle bir günde...
bugün herkez gülsün isterdim ben oysaki...
inan salak salak teselli sözcükleri gereksiz gelir, ama toparsan be arkadasım lütfen.

abbio dedi ki...

bu akşam çok şeylere gebe..
yaşadığım ve yaşayacağım en sakat gecelerden bir tanesi olacak..
akşama kadar sağlam durmalıyım, ayakta kalmalıyım, bilmiyorum efsa, ben artık hiçbirşey bilmiyorum..
sadece işe yaramaz herifin teki olduğumu biliyorum o kadar..
o soğuk nefesi hiç bu kadar yakından hissetmemiştim..

91 dedi ki...

ulan tam da bir yere kımıldayamayacağım akşamlarda yapıyorsun böyle şeyler. deli etme insanı, yarın akşama kadar kır kıçını kapan evine, yarın akşam ben gelir alırım seni, beraber yeriz ne bok yiyeceksek.

efsa dedi ki...

işe yaramaz... hayır işe yaramaz olsaydın ben şuan bu satırları yazıyor olmazdım sana.
sadece uzakta olsam elimden bir şey gelecekse buradayım.
atla gel buralara istersen, değişiklik olacaksa,iyi hissedeceksen.

sadece huzur bulmanı istiyorum ben

abbio dedi ki...

canım çok acıyor..
sanki kan kaybediyorum..

efsa sağol, gerçekten sağol..

91, yarın akşama sakla kendini, canlı cenazeyle de içebilirsin, cansızıyla da..hacıabim benim..

91 dedi ki...

kardeşim benim. sen merak etme hiçbir şeyi. yoluna koyacağız ne varsa. ölmüyoruz daha. önce mart bitsin, martta bize ölmek yok. dayan, atlat şu akşamı, yarın beraberiz.