Gothica


Bu sabah uyandım, bu sabah güne güzel başladım. Hasta gibi olmama rağmen, bunu aldığım ilaçlara yordum. Her kasım tel tel ağrımasına rağmen gülümsedim. Yazı yazmaya halim olmamasına rağmen basmaya başladım klavyenin tuşlarına. Blendır aldım akşam, çocuk gibi mutlu geldim eve. Sabah muzlu çilekli milkşeyk yaptım, bal bile attım içine. Sonra "ehi ehi" mutluluğuyla onu içtim. Nicedir kendimi saldığımdan tek elle şnav çekemiyormuşum onu farkettim. Ben de iki elle çektim. Operadaki Hayalet müzikleriyle açtım günü. Kuazimodonun ruhu şad olsun, nereden düştü aklıma. Sabah tartıya çıktım, kilo almışım yine, koy götüne dedim. Sarı Kırmızı bir kravat taktım işe gelirken, holigan atkımı taktım. Mutlu olmak için zorladım kendimi, ne kadar mutlu oldum bilmiyorum, ama bu sabah güne güzel başladım. Hayata dair beklentilerimi sıfırladım bu sabah, ne gelirse onu yaşamaya karar verdim, sadece kendi istediğim noktalarda şekillendirmeye karar verdim hayatı. Şekillendireceğim de, o kadar gücüm var hala. Pencereden bıraksam kendimi havadan hafifim sanki, ağır bassam da kanatlarım açılacak ihtiyacım olduğu anda, hissediyorum. İstanbul üç eksikle emir ve görüşlere hazırdı, biliyorum. Sizden öte hiçbirşeyin eksikliği de umrumda değil, görüyorum. Hani giderken diyordun ya bana "Buralara iyi bak" diye, bakıyorum. Hepsi bana emanet, ve hepsine çok iyi bakıyorum, elimden geldiğince. Sadece yağmur öyle yağmıyor şu anda, sadece üstüm başım o geceki kadar korumalı değil. Islanmıyorum, çok kuruyum. Evet, kafiyeye ters gelecek biliyorum, ama ben de "seviyorum seni". Ve uyumak istiyorum, deliler gibi yağmur yağsın, benim yorganımdan başka hiçbirşeyim olmasın, içine saklayayım kendimi, hiç beceremesem de cenin pozisyonu alıp uyuyayım, saatlerce. Yorgunluğumu alır mı bilmiyorum, ama uyumak istiyorum. Dilediğim gibi "pembe rüyalar" istemiyorum ama, salt gerçeği istiyorum. Karanlık rüyalar görmek istiyorum ve aydınlık sabahlara uyanmak. Bu şehir aylarca karanlıkta kalsa bile, benim ışığımın dilediğiniz yerleri aydınlatacak, boşa söz vermedim. Aydınlıkta olan insanlara siz kavuşun, ben sonra karanlığıma çekilmek istiyorum.

* Sabah aydınlığında, huzura ve sevilenlere duyulan özlemle. 91 out.

4 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

işte bu arkadaşım çok iyi bir başlangıç :)

abbio dedi ki...

Sabah gördüm seni 91, önce profil, sonra arka görünüm...
Heybetli yalnızlığın sabitti..
İstanbul kazan, ben kepçe, tesadüfi gördüğüm adama bak..Sarı-kırmızı atkın boynunda..

Şimdiye dek sakladım, işin sırrı bozulmasın diye, ne sırrı ulan..

Ben bu sabah bir 91 gördüm..sabitpazarın orada..

S dedi ki...

keske sabah okuyaydim lan bu yaziyi dedim okuduktan sonra :) yarin sabah uyaninca bi daha okucam hatta.

91 dedi ki...

@efsa; güne ve bundan sonraki günlere başlamak için iyi, evet :)

@abbio; çok zor di mi servisi durdurup gelip bi sarılmak.

@feykencil; sabah okuyunca ne gibi bir etkisi olacak ki, varsa bi numara ben de okuyayım tekrar yarın sabah? :P