17

e'fem güncelleme geçeyim dedim. dün akşam saat 00.00 itibariyle eve girdiğimde, çadır balkonda yoktu :) ya davulcuya kaçmış ya zurnacıya sanıyorum. ee [GFB]abbio bey, toplamaya yardım etmeyip sadece uzaktan gülerseniz, şimdi yeşil çadırı terziye götürürken beni aramayınız, çünkü ben de gülecem bu sefer.
*
bluetoothum olsa; akşam, yağmur ve moda konulu hoş bir karem var, onu atardım. artık ancak yarına sanırım. çok ıslanmadan çok yürüdüm o yağmurda, hoştu.
*
birkaç gün evvel bizimkilerin ısrarıyla bu süperloto zımbırtısından almıştım, boşa giden bi 6ytl oldu, 6 kolondan sadece 1 (bir) tane mi tutar lan allahsız kupon.
*
Gaaassaray sıkı bi iteleseydi daha çok sevinirdim ama, kısmet SamiYen'e.
*
gecenin düdük bi saati, ayaklarımı uzatmış çamaşır makinasının bitmesini beklerken düşündüm de, ikramiye kazanan düdüklerin çoğundan daha şanslıydım ben dün gece.
*
akşam halısaha maçım var, eskaza gol atarsam müdüre inat paskal nuuma gibi elimi şortumun içine sokucam, sözüm var. artık bunun sonucunda işten mi kovulurum yoksa kavga mı çıkar bilemem.
*
sabah babama otobüs bileti almak için işyerine yarım saat geç gittim. uyuyakaldığımı düşünen takım arkadaşlarım beni işyerinin önünde "alemci futbolcu istemiyoruz" diye karşıladılar. sabri artık dünya ahret bacımsın.
*
mutluyum mutlusun mutlu.

2 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Damlo dedi ki...

Allah kavştursun o zaman.

91 dedi ki...

aymin cümlemizi efenim.