"I have my wings"

ya bu sabah ışığı gördüm, ya da çok çabuk etkisinde kalıyorum hayatın. hangisi olursa olsun, uygulamaya geçersem hoş olur, geçemezsemde canım sağolsun n'olcak. şimdilik ölene kadar hayattayız. tek üzücü tarafı, şu anda bu yürürlük aksiyonu için, içki içmemem lazımmış gibi geliyor. ama ben yağmurlu havalarda bayılırım rakıya. bir telefon, uzaklardan bir adam yahut bir kadın sesi, adamlar da, kadınlar da çok belli, seneler geçmiş hala aynılar;
A. -"keşke sen de burada olsaydın"
B. -"yine mi açtın perdeleri sonuna kadar ve yine mi yağmur yağıyor şehirde?"
A. -"tüh, yine saklayamadım"
B. -"ben de sana içeceğim ilk yağmurda"
A. -"mutlu kal"
B. -"gülümse"
kadar kısa ve anlamlı. yahut anlamsız. ne yapalım, birkaç gün yahut birkaç vakit içmesek de olur herhalde.
efem harekete geçme kararı aldı şu aciz kulunuz. kısa vadede gerçekleştirmeyi düşünüp gerçekleştiremediğim her şey için hemde. evet benim de kanatlarım var, evet ben de ayaklarımın üstünde durup beni öldürmelerini izleyecek değilim. benim kanatlarım var, ve ben o kanatlarla neler yapılabileceğini göstermek zorundayım.
ilk etapta kafamdaki soruları atsam buraya, ve eskaza okuyan birileri var ise birkaç fikir verirler belki? :S
- efem nette geçen gün aradım fekat muvaffak olamadım, çekingen ve de antisosyal bir zıbık olarak da çıkıp sokağa tükkan tükkan dolaşamıyorum da. iki kişilik kanepelerin (ama bööle çokgüzelşeker bir şey olması lazım, ne biliym yatak olabilirse şık olur. rengi fıstıkyeşili, kırmızı, turuncu, sarı olabilir. yüzü sökülüp takılıp yıkanabilir olsa süper olur açık renkler için. sonracıma deri olamaz mesela, deri koltuk ve kıçım hiç iyi anlaşamaz. öyle hipersonik bir şey işte. aslında tek kriter koltuğa görürgörmez aşık olmam lazım hepsi o, bu kadar kafa ütülememe gerek yoktu yani) yaklaşık fiyatları nedir gözü ilişen var mı? sonunda kendi evimin içine kendi odamı yapıyorum.
- 4+1 ses kartını sanırım yazıcıoğlu taraflarında bir yerden halledebilirim. daha iyi bir önerisi olan?
- evimi komple kırmızıya boyamaya karar verdim (abbio hala şaka sansa da :P ) ve salona yaklaşık 1,5M/1M bir Galatasaray arması olsa kırmızının üstüne (şu eski armadan, beyaz üstüne G ve S olaraktan olan) delice güzel olur diye düşündüm, ama gelin görün ki el becerim yok. aranızda olan var mı? yani düşünüyorum da, eli bu işlere yatkın birinin bir saatini almaz o iş. lütfen ya lütfen, içkimi paylaşırım, ne biliym yarın öbür gün siz taşınırsınız ameleliğinizi yaparım. valla bak.
- herhalde duvara monte cd rafı/kitaplık gibi zımbırtıları fiyat/kalite olarak en uygunu ikea gibi geliyor. tecrübeyle sabitlemiş kişilerce de böyle midir?
ya aslında aklıma gelen daha bir sürü şey var ama düşününce saçma geliyor. okurken aklına herhangi birşey gelip de yazmazsan şööle-bööle ol e mi okuyan kişi.
ve bu arada, nisan bitmeden bir sürprizim olacak. evet, olacak. yeteri kadar yakında olan herkes görebilecek hem de :)

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

cer dedi ki...

o söylediğin cicili bicili koltuklar da raflar da ikea'da var. kalite konusunda pek yorum yapamam ama evladiyelik dediğimiz cinsten değildir fiyatlardan da anladığımız kadarıyla..
kırmızı renk adamı sinirli yapar, ben uyarayım :)
hergün işe tem'den giderken görüyorum da bi arkadaş evinin balkonuna yaptırmış galatasaray arması siyah-sarı-kırmızı-üç yıldız. geçerken hep "kimdir ulan bunu yapan" diyorum ki çok güzel olmuş çünkü..ama salonda nasıl durur bi fikrim yok...

Damlo dedi ki...

süprüz müüü? biz?

abbio dedi ki...

o evi beraber boyayacağız..
dünyası şaşacak evin, çizdim ve oynayacağım, bekle beni tulumlarla, kadehlerle, en derin nefessizliklerine 91..

yakında sağlam geliyorum :)

91 dedi ki...

@cer; canımsın :) sanırım raf ve benzeri aparatları ikeaya sarıp, koltuk için yollara düşüp araştırmam lazım. gelecekse kırmızıdan gelsin başımıza, ne diyelim :)

@eğreltiotu; süpriz aslında kendime, ama yakınımda olan insanlara da sirayet eder diye düşünüyorum. gülümseme bulaşıcı sonuçta :)

@abbio; yapalım hakikaten. sonra bakıp "vay be ne güzel oldu" diyelim. sonra da kırmızı şarap arayalım. belki ben bile içerim.

maje dedi ki...

Bir adet projeksiyon ile Tanju'nun Nöşetel'e yolladığı plaseyi bile çizeriz.

91 dedi ki...

maje; bir gün bir çılgınlık edip, seni sevdiğimi söylesem?