Iam Your Personal Hero

Hey gidi. Ne pazarmış be.
Bir insan evden çıkmadan bu kadar mutlu olsun.
Cumartesiden içimdeki hamaratı mutfağa saldım efem.
Şöyle birkaç farklı mezeyle geri döndü.
Yeni Rakı'nın da bilmemne serisi çıkmış. Ondan edindim bir ufak.
Ver elini monitör ondan sonra.
Cadı şoka girdi.
Minem "ben en son utkuyla konuşuyordum sen kimsin" dedi.
Ben gözlerime inanamadım.
Ama sadece 2 duble rakıyla geceyi nihayetlendirdim.
Arada kazancım "Calling All Angels" oldu Minem sağolsun.
Kravitz'den de böyle şarkı çıksın, şaşkal durumları hasıl oldu bende.
Sonracııma, yattık kalktık, eperkenden hemde.
Sonra Pazar başladı. Güzel olacağını sezmiştim zaten.
Sabah saat 09.05te kalkınca, 1905 çağrıştırdı.
09.05'te başlayan macera 01.17'ye kadar sürdü.
5 dakikalığına bile çıkmadım evden.
Temizlik yaptım, tembellik yaptım.
Müzik dinledim, maç izledim (ulan Gaassaray!)
Kahvaltı ettim, nicedir etmediğim kadar basit ve güzeldi.
Akşam yemeği yedim, hem de 2 kâse.
Sesli bir şekilde iyigeceler duydum, hiç beklenmeyen uzaklardan.
Uyurayak güzel bir şarkı geldi kulağıma, bilmediğim bir tarzdan. düşündüm ki bilmediğim çok şey olmuş bu günlerde.
Böceklerden korkarım ben, bilir miydiniz?
Bazı durumlarda korkmayacağımı da görmüş oldum.
Sonra balkona çıktım.
Sonra elimdeki zippo benzinlerinden birini balkona dökmeden, playliste döktüm.
"Where is my mind¿" çıktı.
Loop'a alıp acele etmeden balkona yürüdüm yine.
Benzini yavaşça döktüm balkona, en azından mermer kısmına.
Usulca kulak kabarttım şarkıya.
Ve çaktım çakmağı.
"With your feet in the air and your head on the ground
Try this trick and spin it, yeah
Your head will collapse
But there's nothing in it
And you'll ask yourself
Where is my mind ¿ "
Sanırım birileri duymuştur, kısa da olsa yükselen o sesi, cılız alevlerin arasından.
Lo's and Lo's and Lo's and Lo's!
91 Proudly Presents;
I am Your Personal Hero!
In Aegean on August.

3 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

S dedi ki...

mutluyken daha az cekilir oluyosunuz. hicbi seyi kiskanmiyor, demoralize olmuyorsunuz.

gicik edemiyorum sizi.

ama olsun.

mutlu olunuz. lo's and lo's!

fish dedi ki...

aman da ne güsel...keşkem balıklarımı alıp gelebilseydim ben de sana :(

bi de uoldan topladığım gacılarla birlikte..

ohhhh alem rakı balık görürdü beaaaa..

neyse bi dahakine :)

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

:)