Here I am, on the road again

Here I am, on the road again.
Here I go, playin' star again.
*
vakti geldi. istanbul yine boğdu bizi. şımarık ve ilgi göstermeye tutkun bir sevgili misali, üff dur bir dakika nefes almak istiyorum dedirtti. ben de nefes almak için, bu mevsimde nefes alınmayacak bir yere doğru aldım biletimi. akşam 22 itibariyle yaklaşık 60-72 saatlik bir kaçış sürecine girmiş olacağım. ve yine şiir gibi, her şeyin en güzel tarafının istanbula dönmek olacağını daha gitmeden biliyorum. burada ölürüm muhtemelen, o yüzden dünyanın neresine gidersem gideyim, elbet vardır istanbula dönüşü diye düşünüyorum.
*
bir sürü fotoğraf çekmek isterdim, hoş çekmem sanırım. ağustosa saklıyorum fotoğraf dürtümü. ağustosla eylülün kesiştiği yerde, binlerce nefes alıp binlerce poz fotoğraf çekicem. biraz da gülümserim tabi. bokunu çıkartmayacak kadar. adam gibi hüzünlerimizi bırakıp kahkahalara garkolacak kadar ölmedik daha. hala bildiğimiz gibiyiz, bildiğiniz gibiyiz sayın günlük.
*
akşam izmir yoluna düşüyorum, vaktidir güzel insanları görüp, güzel birkaç akşam yaşamanın. otobüs takla atarsa, siz öldüğünüzde görüşürüz öbür tarafta. yok atmaz da normal seyrederse her şey, salıya dönmüş olurum herhalde, o zaman yazarım 3-5 kelime, bu tarafta görüşürüz. zaten dert görüşmekte değil, maksat gönüller bir olsun :)

1 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

cer dedi ki...

tam kaçış olmuş sayın 91, telefonlar bile kapanmış ;) mutlu dönersin umarım arkadaşım..