Shots

Aylar sonra yenen tatlı.

Tutulan sözle beraber dünyayı tersten görüş.

Yeryüzündeki huzurun en güzel tanımı, déniskızı :)
İzmirin toplamından daha güzeli.


son bir hafta içinde gözümün gördüklerinden seçmeler efem. ölmedim dediysem, yaşıyorum da biraz. o gün gelene kadar, devaaam.

8 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ehu güsel kısmış, mozaik kalksa da rakibimizi bilsek:p

Smyrna dedi ki...

devaaaaaaammm...

efsa dedi ki...

iyi olmana sevindim. tatlıyı yemene de :)))

siminya dedi ki...

tatlıya da mozaik koysaydın keşke :)

91 dedi ki...

@cüzzamlı; tek rakibin THY :P

@Smyrna; o güne kadar devam usta, yakın zamanda tekrar geleceğim İzmi semalarına. anladın sen onu :)

@efsa; bir ara hakikaten iyi oldum ya, allahtan çabuk geçti :) tatlı ayrı bi dünyaydı.

@siminya; ya hayvanlık ettim biliyorum ama, son 3,5 aydır yediğim tek tatlıydı, kıyamadım :(

La Loba dedi ki...

Bütün hafta sonu waffle düşledim. Gittiğim hiçbir yerde yoktu. Gözüme soktun sağol yani. Yazıyı bile dikkatli okuyamadım sayende.

91 dedi ki...

bir de işe yaramadığımı söylerler, kainatın waffle hislerini körükledim, hem de istemeden :) hediyen hala seni bekliyor bu arada, ama ben hiç burada olamıyorum haftasonları, o yüzden arayamıyorum. başka bir şey düşünüyorsan küserim.

La Loba dedi ki...

Başka şeyler düşünüyorum tabi. Ekildim bir kere, yandın gitti.