tonight were gonna fuck shit up

işte müzik dinlemek saçma bir şey. hele de bloga yazarken. kulaklıkları tak, arkadan tillahı yaklaşsa duyma, sonra "n'apıyosun sen?" sorusuna mantıklı cevap bul. içindeki "basıldık aşifteler kaçın" hissiyatını bastırırken hem de. hem ne bastırıcam yahu, basıldıksa basılmışızdır. kime ne :) ayrıca neden yalan uydurmaya uğraşayım ki, işim bitti günlüğümü yazıyorum. haha n'apim süperim arkadaş, 75 dakika günlük rutini bitirmek için yetti bu güne özel. bu günlerde plan proje dahilinde, istediğimiz yönde ilerliyoruz serhat ile efenim. serhat ila kolkola yaşamayı öğrendik, hayvan gibiyiz. bu sabah ağırlık kaldıramadık ama, akşamki ruhi dalgalanmadan mütevellit. hahaha seviyorum böyle şeyler yazmayı. ait olmadığım bir dönemden yaklaşım çalmak gibi. akşam birsürü yeni şarkım oldu, teşekkürler gül'en insan. soğuk duşta bile esnemeyi başaran bir insan olarak plaket istiyorum. plaketimi verene minnet, teşekkür, türlü şebeklik, ne isterse işte açık çek. ha nasılolsa kimse böyle birşeyi yapmayacak, ben de standart olarak "koyim g.tüne, zaten beklememiştim ki nihoho" filan deyip durucam. işin komik tarafı bu gün yine cuma, o tehlikeli gün. bu akşam serhat gelirse, pazara kadar yine canlı cenazeyiz. bilakis hayvan ötesi olmak durumundayız. her an salona girebiliriz, ve ben hala kaldırmak istediğim kilodan 2,5 kilo az kaldırıyorum. kötü, çünkü bunu düzeltmek için en az 10 güne ihtiyacım var. salona giriş için düşündüğüm kilodan da yaklaşık 1,5-2 kilo daha yukardayım. onu çözmesi daha kolay olsa da, hedeflerin tam tutmamış olması biraz kötü. hoş arada bu kadar içeceğimi düşünsem, çok daha basit koyardım hedefleri :D çoktan tutmuş olurdu onlar. ama böylesi daha güzel. dolapta içki gırla giderken neskafeyi çakıp, ooh süperim lan diyerekten feysbukta sağı solu poklamak çok eğlenceli. tüm arkadaş listesini haras edicem bir gün, mass pokucam görecekler :D (biiip kahvem geldi - 15 dakika mola :P ) bu günün akşamını çok merak ediyorum, hayat neler hazırladı bana, kimin kurguları benimle çakışacak en alakasız zamanlarda diye. bu arada bildiğin kızgın telveyi boğazımdan aşşağı döktüm günlük, şu anda başta burnum olmak üzere her yerimden ter fışkırıyor. vücut dinamiklerini merak etmeye başladım, onu öğrenmeyi düşünüyorum. refleks olarak verilen tepkileri az çok anlıyorum ama standart girdi-çıktı şemasını çıkartabilirsem vücutta; kendimle alakadar her şeyi daha rahat çözerim sanki. hem de birşeyler öğrenmiş olurum. nicedir birebir hayatımda kullanacağım şeyleri es geçtim, salak saçma şeyler öğrendim ki, bu durumdan gayet muzdaribim. bu arada anladığım kadarıyla klimam bozulmuş, ben böyle işin ızdırabını diye başlayan cümleler kurdum sabah sabah. servis gelecek dertler bitecek durumuna geçmekle bulucam sanıyorum çözümü. nasıl olacaksa.
*
fil boyamak istiyorum. kıçımda kırmızı şortum, üstünde kollarını kestiğim pembe eşofmanüstüm. artık limon sarısı, kırmızı, mor gibi bir sürü renkle girişip, kah kendimi kah fili boyamak istiyorum. anlamlı anlamsız hareket edip, bunun sonunda da süper oldu lan diye kendimi gazlamak istiyorum :) filden önce pratiği evde yapsam şık olacak, duvarlar sanırım bir süre içinde boya isteyecek duruma geliyor. geçen sene ilk defa parmak arası terlik giymiştim ben, insanlık için küçük ama benim için büyük değişiklikti vesselam. rahat mı karar vermedim, ama en azından ekstradan darbelemediği kesin. özledim onları da, fili boyarken onları da giysem hayal tamamlanır hem de ayağıma diken batmaz. şu ağrılardan kurtulsam da şık olabilir mesela. olmasa da olur gerçi, alıştım onlarla yaşamaya. öğleden sonraki semineri atlatsam da şık olur. ekstradan bana bir sunum bir şovbizniza giriş itelemezler ise de sevinirim. itelerlerse de üzülür ama el mahkum yaparım. çok pozitif olmamakla beraber çok yüksekteyim bu aralar, her şeyi yaparım gibi geliyor. ama en başarılı gireceğim iş iskele üstünde yalınayak üstünden sular süzülen şortumla bira içerim. evet yaparım bunu. hem de büyük başarıyla. ağırlık kaldırırım. onu da yaparım. süperim ben yahu, ne iş olsa yaparım :)
*
son hayalim de eminönü/karaköy-kadıköy vapurundan mendireğin orada atlayıp moda sahiline yüzerek çıkmak. sıcaklar beni mahvetti sanırım. kutupayılarını vurmayın bee. Not. abyo insan değilsin, o yüzden insan gibi eğlenme adada sakın. gelince maceralar bekliyorum, sıfıra sıfır gelirsen, küfrederim.
*
"babe, i love you so, i want you to know, that am gonna miss your love, the minute you walk out that door, please dont go, dont go away" 91

0 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya: