N

yaptım en sonunda bunu da. bir adım ileri gittim kendi çapımdan, böyle bir işe kalkıştım. piriz hanımdan ufak tefek birkaç seans ders aldımmıydı sorunsuz sıkıntısız çözücem bu işi. telefonla fotoğraf çekerek harikalar yaratan tosun, dslr ile de hizmetinizde efem. eskaza tekrar bozcaadaya gidersem, korksun insanlık benden. en büyük keyiflerimden birini daha da güzel yaşamak adına geliyorum. heyt bee! bu depresyonda çok iyi geldi bu hamle. sanat benim içindir. 100 yıl sonra süper bi söz olucak bu, yazın bi kenara. en olmadı 200. vallahi bak, 201 olmaz. ölümü gör ki olmaz. harharhar.

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Damlo dedi ki...

işte kıskandım. oldu muuu

Smyrna dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun canım abim :)

91 dedi ki...

@Damlo; efem insanlar sizi kıskansın, ne alaka siz kıçıkırık bir makineyi kıskanacaksınız.

@Smyrna; bekle binbir değişik alkol pozuyla harlamamı ortalığı. yapıcam bunu sayın abim :)

efsa dedi ki...

Model hazır ama uzakta :)))
valla kendimin olmuşcasına sevindim.

91 dedi ki...

:) teşekkür ederim canım iyi dileklere, hiho.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

hayırlı olsun minişime...