Günler günlerin ardından

bu sabah da dün sabahki gibi enerjik kalktım demek isterdi şu deli gönül, ama sirenlerle 0645te kalktım, akşamdan 180 nabız 39derece sıcakla girdiğim yataktan kalkması azaptı resmen.o ateşin yanında akşamdan nefes alabilmek için bütün cam çerçeveyi açıp yatmışlığın, yorgansız ve sadece boxerla oluşu ilişkilendirildiğinde sabah bir insanın titreme limitleri ile uyandığımı belirtmeme gerek yok herhalde. dün itibariyle yine koşulara başladım, ağırlı kda cabası. üstümdeki ölü toprağını atmamda katkısı bulunan kişilere ekstra teşekkürlerimle beraber, bu aralar ayakta daha bir kalmamı sağlayıp, varlıklarını hissettirenlere de ayrıca bayıldığımı belirtirim :)
*
batı cephesinde her şey aynı bu aralar, birkaç sebepsiz gülümseme haricinde. o kadar da olsun, bunca yorulduktan sonra, iki gülümseme de olsun. her akşamı biri kurtarıyor bu arada, cumayı kurtaran külköpeği, cumartesinin yıldızı cer hanım, pazarı kurtaran bergsten & theravada ikilisi (mesaj atıp bir bira daha içiren minem, sen ayrı bir tanesin), pazartesinin ve gönüllerin kralı Nonda, ve dün akşam sinirlerim tavandayken, tesadüfi bir kitap yorumu sayesinde tanışır gibi olduğum fekat adını ve suretini bilmediğim kiev'li kişi. farkedemeyeceğiniz şekillerde yön verdiniz hayatıma, sağ olun var olun. bu arada devam etmek istiyorum adam ve kadın yazısına da nedense monolog şeklinde yaşarken nasıl diyalog yazayım, hissedemedim.
*
şeytan diyor, al iki hafta izni blok, bas git egeye, güneye. bul bir tatil köyü, sessizinden sakininden, otur kitap oku oku iç, iç iç kitap oku. efenim bertrand russel; aylaklığa övgü ve neil gaiman; koralin. son iki kitabım budur, okumaktan aldığım keyif arşa fezaya çıkmıştır.
*
bu aralar nedense kelt motifleri ve kelt haçı üstüne yoğunlaşıyorum. tarihleri ile ilgili okunulası-güvenilir bir kaynak bilen-duyan-gören olursa, bir iletiş, bir mail, bir duman işareti göndersin efem.
*
bu günlerde burada cirque du soleil - alegria dinlenir, marija serifovic - molitva dinlenir, gece 0230da dans edilircesine sağa sola sallanılır, uyumadan önce balkonda bir z raporu sigarası içilir. kaygılanılır, gülümsenir ve her şeye rağmen nefes alıp veriyor olmaktan mütevellit çok sevilir, sevinilir.

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Damlo dedi ki...

aman benden de bi saçma bu deliğee: nonda gsliymiş dün öğrendim :D sevgilinin gs aşkı aşılamak için soktuğu gs storeda :D

91 dedi ki...

nıçnıç, çok şey kaçırmışsın.
sevgilini ise ayrıca bir sevdim, süper adammış. umarım muvaffak olur :)

mine dedi ki...

mesaja verdiğin cevapla ben de bira içmiş kadar oldum utkum. geri sayım rakıya :)

cer dedi ki...

sadece şeytan değil cer de diyor, bas git güneye diye :) ama öyle tatil köyü formatı bozar sizi sayın 91.. size şöyle en samimisinden bir pansiyon tavsiye edebilirim, sahibi de aynen bizim gibi ;)

91 dedi ki...

@minem; zaman işi sende, ne zaman uygun olursan. kırıklığımı atıyorum üstümden, akşam canın sıkılmasın diye söylemedim de hastaydım biraz, ondan uyuyakaldım makina başında :)

@cer hanımcığım; bizim gibisi kolay bulunmaz yahu, nasıl buldunuz öyle? :) aslında pansiyonvari format hakikaten bana daha uygun, hayatımda hiç tatil köyüne gitmedim zaten, nedir ne değildir yol yordam bile bilmem, bi barda mahsur kalırım alimallah :) her nev'i yardım kabul edilir tabiykide :)

mine dedi ki...

ben de keyfin yok sanıp, kurcalamadım fazla. hasta olma :S