Gözlerin o kadar maviydi ki...

cumartesiyi pazara bağlayan gece.
göztepe köprüsünden gir, oradan sola buradan sağa dön diye edilen yol tarifleri.
hiç bilmediğim, sanki olmadığım bir şehirde olma hissi.
sonra buluşma.
onu görme, sıcak.
eve gidiş, dvdnin çalışmadığını görüş, onun hayalkırıklığı.
senin gözünün başka birşeyi görmemesi dolayısıyla sorun yaşamaman.
şiddetli başağrısı, sek smirnoff, biraz huzur, bolca sıcak.
başın dizinde uyuyakalma sendromu.
sabah uyanınca yanında görememe, korku, sıcak.
sonra yan odada bulma, gidip dizine uzanma, uyandırma.
bencillik, sıcak, başdöndürücü koku.
sabah evde olma sözüne rağmen sözünü unutma, yanından ayrılamama.
sıcak.
veda busesi, hüzün, suçluluk hissi.
eve dönüş, sek votka, sıcaklığın sona ermesi.
donuk.
intiharsal eğilimlerin artışı.
* * *
fazla silahın var mı abi? vallahi söz, bir intihar edip geri vericem.
hemen bak, yalanım varsa namerdim..
soğuk.


17 Temmuz 2006, Pazartesi

1 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

bu yazıyı sevdim.
içinde koku geçen tüm yazıları çok seviyorum ben...
ben bir koku manyağıyım sanırım... bilmiyorum...