Herkes Gibisin

gönlümle baş başa düşündüm demin
artık bir sihirsiz nefes gibisin
şimdi ta içinde bomboş kalbimin
akisleri sönen bir ses gibisin

maziye karışıp sevda yeminim
bir anda unuttum seni, eminim
kalbimde kalbine yok bile kinim
bence artık sen de herkes gibisin




demiş usta uzun yıllar evvel.
sonra bir erkek, bir kadına ithaf etti şiiri.
daha yakın geçmişte, o kadın bana okudu.
sanırım bu da bir saltanat gibi.
sadece babadan oğula geçmiyor.
bir hayalkırıklığından diğerine yürümek en özel işi.
ve korkarak diyorum ki, sıra sana gelmiş.
ben de sana söylüyorum, üzülesin diye değil.
sadece bilesin diye, sürpriz olmasın diye.
bilirsin severim sürprizleri ama;
bence artık sen de, herkes gibisin.

**dipnot: şiirin orjinal hali bu değildir, sadece hem ustaya, hem ozana saygıyı tek potada eritmek amaçlı, şarkı esas alınmıştır.

1 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Ortega dedi ki...

"maziye karışıp sevda yeminim
bir anda unuttum seni, eminim
kalbimde kalbine yok bile kinim
bence artık sen de herkes gibisin"

Bu kısmı ona söyledim..10 yıllık maziye aldırış etmeden gittiği için söyledim ama..her zaman alttan alacak değiliz ya..ne düşünürse düşünsün artık..bana ne