Hello Beautiful

İkinci kısmı sözde pazartesi öğleden sonra yazmayı düşünüyordum, beceremedim. Sağolsun abbio'm fasıla koymuş, iki şişe şaraba baktım durdum iki gündür. Gün başına bir şişe şarap. Evet evet alkolikdeğiliz.biz :)

İlginç gelişiyor hayat. Dün bir kızımız oldu, ev eşyaları içinde en yenisi, en özenileni. Kırmızılı kız, Red Star, Crimson Dream. Ne derseniz deyin adına, ama bana Crimson Dream daha yakın geliyor. Evet, dün ben bir bilgisayar aldım, saatlerce onu ayağa kaldırmaya uğraştım. Değdi ama, tüm zerafetiyle duruyor şu anda köşesinde. Ev elektronik sistemi onun sayesinde terabyte'ı geçti. Salonun da adını ay üssü alfa olarak değiştirirsem çok şık olacak. Velhasıl kelam çok sevindim dün, oyuncak almış çocuklar gibi. Boşa demiyormuşuz demekki içimizdeki çocuk diye, sen hep öyle sevin e mi çocuk, dışardaki hayatta seni taşıyan bu beden harabe, ne insanları seviyor, ne insanlar onu.

Abbio'ya söylediğim çıkıyor, gerçi kendisi de teyid etmişti. Sonbahar geliyor ve sonbahar bizim mevsimimiz. Queen of the Damned'de Lestat'ın dediği gibi; "Come out, Come out, wherever you are" dedim. Sanırım çıkıyor. Kırmıyor da şimdilik, kibar kibar çıkıyor. Artık şifrelerimsin, seni herkesten saklayıp herkesten iyi bakmak zorundayım.

Üsküdar halkı, bu sabah mutlu mutlu dansederek motor iskelesine giden bendim. Neden uzaylı görmüş gibi baktınız anlamadım, ramazanda dans etmek de mi yasak? Mutluydum tüm uykusuzluğuma rağmen. Ama merak etmeyin, geçti.

08.05 Kabataş motoru, o ibneyi denize atmaya çalışan da bendim. Yaklaşık 10 metre içinde 3 defa omuz atarsa dingil olacağı oydu, karşılığını da aldı, artık yürürken daha dikkatli olur umarım. Yoksa her sabah aynı motordayız, benim için hava hoş.

Akşam yaklaşık 2 haftalık aradan sonra spora gidiyorum, fena ağrılara garkolacağım ama bu gerekli, hillside, bekle beni geliyorum tüm özlemimle.

Joker'in şu "elooğ biğutifull" sahnesini tekrar tekrar izlemek istiyorum. feyaz almam gerek ondan :)



neyse bunu burada keseyim ki, ada notları bölüm ikiye başlayayım, bayram öncesi hiç iş yapasım yok.

1 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

radiopanic dedi ki...

üsküdar iskelesindeki en uykulu insan da bendim bu sabah =/