Bir Karga Fasılası..


Melekler kadar sakin..

Bozcaada’nın rüzgarından, bağlarından, tarihinden gelen bu kuşun kanadına takıldık. Adanın koruyucusu Apollo’yu kızdırana dek, rengi bembeyaz ve zeki...

Bozcaada’nın rüzgarından, bağlarından, tarihinden gelen bu kuşun kanadına takıldık. Adanın koruyucusu Apollo’nun verdiği cezayla rengi simsiyah ve zeki...

3 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

fish dedi ki...

ben bozcaadanın turkuaz denizine nazır simsiyah olanından içtim...
huzurlu sakindi herşey..
içtikçe zekam açıldı huysuzlaştım..

zekam açıldıkça huzursuzlaştım...apollo yaşasa o bile koruyamazdı beni ....

91 dedi ki...

Bahar ayları olsa Persephone korur diyeceğim ama, sonbaharda yalnızız, ama korumasız hiç değiliz :)

Adsız dedi ki...

Yapraklar dökülecek, bizler açacağız, o günlere özlemle...