Agrasifim


Sinirliyim.

Çalışmadan yaşamanın bir yolunu bulmalıyım.

10 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

fish dedi ki...

aynen...herşey üstüme geliyor..

ve ben ezilmemek için katılaşıyorum...


çalışmak yorulmak acıkmak susamak istemiyorum...yaşam ara sıra durma lüksü gösterse keşke...

91 dedi ki...

mesai bitsin yeter. geri kalanını ben halledicem hayat sana söz olsun.
Partnerim Fransadan gelirken şarap getirmiş, mesai bitmeden açarsam sanırım istifayla çıkacağım buradan. O yüzden lütfen bitsin mesai.

gerbera_ferezya@hotmail.com dedi ki...

bulursan bize de tiyo verir misin?

91 dedi ki...

vermez miyim hiç. 6/49 haricinde bir metod bulursam önce sizle paylaşıcam, sonra da kitap yazıp "çalışmadan yaşamanın yolları" diye. bestseller olunca daha da bir yırtıcam kefeni.

yoksa? acaba öyle bir kitap yazsam uydurma bir isimle (misal Doksan Bir) olarak (dalga geçmek yok, P. Enis Roman diye bir isim bile kullanıldı bu memlekette) satar mı, satsa da beni 30 yıl yaşatacak parayı yapar mı?

bunu içerken düşüneyim ben sanki :S

S dedi ki...

bana da haber ver e mi ?

91 dedi ki...

siz listebaşısınız efem. öğretim görevliliği benimki kadar kötüdür herhalde :)

S dedi ki...

oley o zaman :)

91 dedi ki...

hehe. topluca kurtulmaya çalışıyorduk, kötü bir niyetimiz yoktu hakim bey. (ilk banka soygunu denemesi sonrası muhtemel savunma)

radiopanic dedi ki...

ben öyle bir yol henüz bulamadım. diğer herkes gibi ben de bu yöntemden haberdar olmak istiyorum. haydi, 91 kurtar bizi :/

91 dedi ki...

en azından denemiş olacağım, arayacağım. bir de gücüm olsa. neler yapacağım neler.