Ne olursan ol, Ne istersen yap


ama rüyama girme.

15 sene sonra ilk defa sana karşı kuvvetliyim.

26 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

TTK (Tuyu) dedi ki...

Umarım bir 15 sene daha böyle gider:)

S dedi ki...

calismanizin hastasi oldum :)

91 dedi ki...

inceden bir joker hayranlığı seziyorum kendimde :) yakında seri katil olursam belediye zehirlesin beni :P

efsa dedi ki...

gerçekten kuvvetliysen ona karşı rüyana girmesinden de korkmazsın...

efsa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
91 dedi ki...

Rüyada insan uyanıkkenki dirayetini gösteremiyor, en azından ben gösteremiyorum bazı durumlarda. Dişimi sıkmaktan kan içinde bir yastıkla uyanmak da çok moral verici bir şey değil. O yüzden biraz isyanvari bir yazı olmuş. yani sanırım.

efsa dedi ki...

Boşver sen en azından rüyanı acı da olsa doyasıya görüyorsun ben onu bile yapamıyorum şu aralar. Hergün rüya göriyim diye yatıyorum ama cıkk.

91 dedi ki...

en beklemediğin anda olacaktır, istediğin zamanda çıkmaz karşına öyle şeyler. sonra enkaza bakarken içesin gelir, içersin sen de. alkol karşıtı değilsen tabi.

efsa dedi ki...

yok sevmiyorum tadını vokta dışında malesef. sadece verdiği uyuşukluk hissine bayılıyorum. özellikle sigarayı da bırakınca köşe bucak kaçar oldum içkiden. çünkü aranıyor yanında...

efsa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
91 dedi ki...

sigarayı bırakmamamın has sebebidir. ayrıca da cin-tazenane yahur bacardi-tazenane içkiden sayılmaz. mutluluk iksiri onlar. boş geçmemeli insan :)

efsa dedi ki...

iyi dedin, güzel dedin de ben pek nane-fesleğen-dereotu falan filan sevmem. :)) kokuyo buram buram

91 dedi ki...

melisa diyeceğim ama taze olarak hiç denk gelmedim melisaya, kurusunun da hiçbir işe yaramayacağına adım gibi eminim. hay allah ne yapsak da size sevdirsek bu karışımları? :S

efsa dedi ki...

boşver ben alıştım votkalarıma ondan da bensiz yapamz oldular. :))zaten fazlası sigaraya davet olduğundan takılmıyorum.

91 dedi ki...

sek iç desem alkolik damgası yerim :) o yüzden en güzeli herkes en çok neyi seviyorsa o yönde ilerlesin, ortada buluşuruz bir gün :)

efsa dedi ki...

ok yazının daha fazla içine etmeden ben kaçıyım sen önerilerini söylersin aklına geldikçe. Ulen bir rüya nelere kadirsin

91 dedi ki...

haha ne içine etmesi yahu, adi hatun hayatımın içine etmiş, buraya yazı yazarak hiçkimse hiçbirşeyin içine edemez. burası atışalanı gibi :)

efsa dedi ki...

15 sene önceki hatunun içine ettiği hayatını bir kenara bırakmanın zamanı gelmiş bence. Boşverrr. Hem ben olsaydım eteğinden bile döktürürdüm o kırmızı lekeleri

91 dedi ki...

işte, rüyadan dolayı aklıma geldi, yoksa geleceği yoktu :) oldu bitti ama, o yüzden bugün daha güçlüyüm, yoksa içinde bulunacağım durumu tahmin bile edemiyorum.

fish dedi ki...

ovvvv....no commento....fena bi durum olsa gerek :(

91 dedi ki...

en fenası yastığı kan içinde görüp kendine kızma kısmı, geri kalanı atlatılır şeyler fi$h'cim, onlara alışığım atlatması saniye sürüyor. ama diğer kısım biraz travma yarattı bünyede açıkçası, şimdi işin yoksa leke çözücüleri hem yastığa, hem alt bilince uygula, zor zenaat.

fish dedi ki...

yastığı at...leke çözücü sökmez onu...durmadan o geceyi hatırlatır sana o yastık..

bilinçaltına gelince....onunla yaşamayı öğrenmekten başka çare yok...üstüne gittikçe çözcem diye, daha da bilinçleniyo meret..

içmeye devam et :)

91 dedi ki...

keyifle içiyorum, kamyon çarpsa yıkamaz şu saatte. işyerindekilere içmeye başladığımı söylemeyin, onlar beni proje yapıyor sanıyorlar :) bilinçaltıma karşı mücadelemde, haftada bir sabah kaybetsem de, her akşam kazanıyorum. arada yenilmek de lazım ki, altı üstü bir bilinciz lan diye yarı yolda bırakmasın bizi omurilik soğanının üst kısmı. onsuz da olmaz hani :)

@abiyo;
beyoğlu iptal, akşam tekten bir kısım alkol tüketiyorum evde. bilginize.

@kaska;
bkz. abiyo

abbio dedi ki...

mesaj alındı, tüm semt dikkatli olsun, sakince yürüyeceğiz yine..

toparlanın, hiçbir yere gitmiyoruz..(müthiş imzadır)

radiopanic dedi ki...

o şey eğer gelinlikse, ne ifade ediyor merak ettim. yine de eserin altına imza atman şart. paint kullanılarak kaydadeğer bir sanat ürünü ortaya çıkarılmış. son birkaç dakikadır analizler yapadurayım, rüya konusunda seni teselli edecek sözler aradım kafamda. bulamadım. insanın kontrol edemediklerinden birtanesi işte! rüyalar.

91 dedi ki...

o şey gelinlik evet. üstündeki kırmızı sprey kan benzetmesi, ablanın suratı joker makyajı, abla ise tamamen random karşıma çıkan bir abla, google "gelinlik" dedim bunu verdi, yoksa o da iyi insandır, yoktur bir kastım kendisine.

gelinlik; uzun yıllar evvel, uzun yıllar boyu aşık olduğum kadının evleneceği haberinin üzerine çağrışım yaptı herhalde, rüyamda onu mutlu görüp sevindim de, kendi rüyamda neden ben perişandım ki. çenemi sıkmaktan uyandım, ağzım burnum kan içinde. onun moral bozukluğuydu sadece, şimdi geçti. dünden daha güçlüyüm artık.

güzel düşüncelerine ise ayrıca teşekkür ederim. rahatlatacak olanlar kelimeler değil, düşünceler olacaktır hayat boyunca. kelimeler parlak akesuarlar sadece.