Sakin




Gördüğüm rüyaya istinaden çok ağır yazıyordum, sonra durdum. Bu sakinleşip nefes almak için bir mola. Durulurum umarım. Hepimize afiyet olsun.

16 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Ortega dedi ki...

Aahaha..süpermiş ya :D

efsa dedi ki...

91 en çok ta sana olsun :))
biz uzaktan bilem bakarız

91 dedi ki...

rakıya uzaktan bakılmaz, rakı yalnız içilmez.
more the merrier efenim, herkes içsin herkes güzel olsun. :)

efsa dedi ki...

:) tam adamına söylüyon bende bir içerim bir içerim sorma :)))
Senin ağzının tadı bozulmasın yeter bize arkadaşım.

91 dedi ki...

teşekkür ederim güzel temennilerine. yalnız olarak bu akşam son zaten, yarın ve cumartesi abbio kişisi ve çetemiz beraberiz, çok kalabalığız ve çok içeceğiz Galatasaray peşinde :)

efsa dedi ki...

sen hangi takımlısın ki

91 dedi ki...

e tabii ki Galatasaray :)
hayatta alternatifsiz, yeri doldurulamaz tek gerçek.

efsa dedi ki...

heyttt be çıldırın çıldırınnnnn.
takımdaş ;)
neyse ben hafiften kaçıyım işler beni bekler. bugun çok salladım artık dönme vakti.
kolay gelsin size de

91 dedi ki...

kolay gelsin çok, ben yazı arasında işi koalyladım da, projeler bitmez. oof of. çalışmadan yaşamak istiyorum, sponsorluk tekliflerine açığım :)

Cüzzamlı Melek dedi ki...

her şeyle dalga geçilmez! o ismail yorumu için kafanı patlatabilirdim.
piyes: rakı dedin mi efes!

Cüzzamlı Melek dedi ki...

s'si fazla kaçmış:p
efe dicektim:ppp

91 dedi ki...

ben tamamen ferhan şensoy'un varsayalım ismail'ine atfetmeye çalışmıştım birşeyleri, kafam serbest çağrışım durumundaydı, bilmeden bir pot kırdıysam affola.
ayrıca, rakıda, her ne kadar yeni şişesi tırt olsa da, yeni rakı'nın üstüne herhangi bir icat gelmeyecektir. tabi pastil, pomad, enjeksiyon modeli olmadığı sürece. yeni rakının haricinde hepsi laf-ı güzaftır efenim, siz ne derseniz deyin.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

daha gençsin, rakı yaşlı işi. ilerde anlarsın.p

91 dedi ki...

30da gençse rakı için, e ben öleyim artık :)

radiopanic dedi ki...

rakı en sevdiğim içki, erkeklere bile kaç kez meydan okudum rakı konusunda. çok da keyiflidir içmesi, muhabbeti, yanındaki yemekleri, pek severim ben rakıyı. huzur verir nedense. belki de sakin sakin oturup içildiği için. demlene demlene bir an gelir, bir şarkı mırıldanmaya başlar ya hani insan, eski günlerin hatrına dersin kadehini kaldırıp, işte o anlarda rakıya aşık olurum ben.

91 dedi ki...

2-3 güne kadar maaşımı alıyorum, sen de sigarayı bırakmamış olursan, lutfederseniz çift olarak buyrun gelin kadıköye rakı içelim. belki gülümserim bile, saçmalarım filan :S