Aşık Oluyorum

EYVAH.

9 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

hayırlara vesile olsun inşallaahhhh tütütü :)))

abbio dedi ki...

noluyoruz

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ahah deli..

91 dedi ki...

haha. akşam sarhoşken babama dedim.

- baba ben önce 600F sonra 1000RR Repsol alıcam.
- cesedini taşımak istemiyorum.
- ben de ölmeyi düşünmüyorum zaten.
- ha iyi o zaman, al hayrını gör.

cumartesi ehliyete başvuruyorum

efsa dedi ki...

hayırlı olsun...

91 dedi ki...

düşünmüyorum dedim ya.
yalan yahut abartı değil.
düşünmüyorum hakikaten.
şartlı refleks düşünerek yapılan bir şey değildir.
bugün de ölmedim anne, ama özledim :(

fish dedi ki...

anaaaaaa hapı yuttuğun andır..üstüne iç de bari aşk acısı çekmeden kurtulasın şu hayattan :Pppp

amma karamsarım beaaaa...

dide dedi ki...

en güzel bişey :)

91 dedi ki...

inadına yaşayacağım be. inadım tuttu yine :)