Cuba

Sırf siz merakta kalmayın diye, spor sonrası birasından arta kalan takatimle Bacardi şişesini açtım, etiketindeki küba'ya hayran olayım. Ki öyleyim. Zehircesine yakıyor, aromasıyla zehirliyor. Sıradaki aksiyonum tekila shot yerine bacardi shot, plasesi her shot içinde bir yaprak taze nane. Deneyip beraber yanmak isteyen var ise, içme potansiyelini belirtsin, birkaç şişe bacardilik potansiyeli yakaladığım anda hücre evi merkezli olmak üzere üsküdarı yakma çabalarım gün yüzüne çıkacak.
Kahrolsun habeş maymunları, yaşasın relax kol kasları.
Yorgun 91

9 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

91 dedi ki...

sıfatımı sikiim. sigaram bitti. akciğerler zaten bitik. ama tam da bakardi zehiri veriyor bünyeye. nazarım dokundu herhal. küstüm küsücem kendime, 1 shotum daha var, son shot kendime, melodik seslere içtim zaten.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ya var ya, 6 km koşup üstüne iki bira açan tek manyak benim sanıyodum...
kas mas hikaye diyorum. şişede efes diyorum.
bi de niye ekledin ki sen beni? tanıyo muyum ki ben seni?

91 dedi ki...

hayır efenim tanışmamaktayız ama bu yazdıklarınızı beğenmediğmiz anlamına gelmez. yan taraftaki perdeyi tanıdık camiasının reklamını yapmak amaçlı kullanmıyorum :P
kahverengi efes tekerleksiz cankurtarandır, fakat bunun yanında tekiladır, bakardidir, sek votkadır her zaman baştacı olmuşlardır camiamızda.
bak yine canım istedi, sabaha yine zor kalkacağım gibi duruyor :)

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ben blog listemi reklam panosu olarak görüyor ve bundan gelir elde ediyorum.
nedir, bira aslında içki sayılmaz. içki demek şarap demektir. senin saydıkların tikki işidir bizi bozar. köprüaltında tekila içmek görülmüş şey diildir. sosyalist ruhu daraltır bacardi filan.hali hazırda 2 şişe beyaz bitirmiş insanım. sabah gayet zinde işe gidicek insanım. sünger misin mübarek, diye şiir yazılmış insanım.
hoşçakal...

91 dedi ki...

içilen şarap miktarı iki şişede kalsa, sadece bedenen değil ruhen de zinde gideceğim işe ya, olmuyor işte.
bakma aslında ben de sürekli bakardidir tekiladır içen biri değilim, sadece yanmaya ihtiyacım var bu aralar, ve kolonyadan sonra en çok yakanlar onlar, ben ne yapayım :)

ayrıca, moda sahilinden kuzguncuk sahiline, maltepe kayalıklarına kadar her yerde içtim tekilayı şişeden. en fazla gelip bi fırt da ben çekeyim diyor biri, onu da geri çevirecek halimiz yok ya. paylaşımcılık basmış ruhumu.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

peh!

kumkapı sahilinde içtin mi?
bi sol gösteri dönüşü koşa koşa, kan ter içinde atarsın kendini en kuytu kayaya.
öğrencisin, şarabın en ucuzu. koltuk altında dünyanın parasını saydığından kıyıp da okuyamadığın bukowski kitabı, dünyaya bi ton küfür, rujun çıkmış zira en ucuzunu sürmüşsün...

budur!

ulan üniversite yıllarımı getirdin aklıma ya...

91 dedi ki...

vallahi oturduğum yerler itibariyle kumkapı sahiline gitme şansım hiç olmadı, ama bu eksikliğimi moda kayalıklarında ve caddebostan sahilinde beton merdiven altlarında şarap içerek telafi ettim sanıyorum. oradaki fareler kadar sıkı arkadaş da zor bulunur hani, çok güzel dinlerler insanı.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

tikysin işte.

91 dedi ki...

fareler mi dedi ki? :)