fenayım :(

Sabahtan beri işyerinde tek başıma duruyorum. Uyudum, uyandım, öğle yemeği yedim, salak salak bakındım, türlü şeyi yaptım ama zaman geçmiyor işte. Bunaldım, öleyazıyorum, biri beni kurtarsın lütfen :(


14 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

radiopanic dedi ki...

hey hey hey heeey! seni sıkıntılarıdan kurtarabilmek için fazlasıyla geç kalmışım !!

91 dedi ki...

ölmedim, ayrıca yazınızı da okudum o gün sanıyorum, ya da hakikaten hastaydım tarihleri karıştırıyorum. cheat yapıp tarihleri de kontrol etmiyorum, olmaz. ama temenniler sıkıntılardan kurtarabiliyor :)

efsa dedi ki...

bileydim erken gelirdim :PPP

91 dedi ki...

hah sorumluyu buldum. neden erken gelmedin çabuk itiraf et :)

efsa dedi ki...

ee ne derler daha o gun anlamalıydım benim sana erken senin bana geç kaldığını :) demiş nazım usta...

91 dedi ki...

güzel der o zaten. güzel der. karaciğerimi ona da borçluyum. ama buna rağmen bu akşam içmiyorum sözümü tutup :)

efsa dedi ki...

ahh çok sevindim :)) benimki yolda desem ablama ısmarladım desem kızarmısın. bugun senşn yerine de ben içerim

91 dedi ki...

hepimize afiyet olsun o zaman, benim için de iç :)

efsa dedi ki...

haha çiftlenmişsin :)

91 dedi ki...

anla artık ne kadar çok sevindim benim için de içeceksin diye :)

efsa dedi ki...

eh uzaktan okumakta bir yere kadar dimi. ama kıcım donacak o mereti içicem diye balkonlarda. :)) bak hiç işin o kısmını sayıklamıyorum.

ve umitle bekliyoruz abla gelsin beslesin bizi diye.

91 dedi ki...

donmaz donmaz, için ısınacaktır bir şekilde :) nereden biliyorsun diye sorma, biliyorum.

efsa dedi ki...

en son içtiğimde bir parkın uçurum kenarına yakın bir yerde idim ve telefonumdan şu kareleri çekmiştim.
http://akrepkizi.blogspot.com/2008/10/yaralar.html

91 dedi ki...

biliyorum, görmüştüm onları. yavaş yavaş benim de içesim geliyor :)