Git Artık

yaz olsun da evlen artık.
liseden beri çok olmuş yahu. 17 sene.
inandıramadım, orası ayrı, dün farkettim, inandırmaya da çok çalışmamışım hani.
ama sesin titredi ya, kelime tonlamandan tırnak kesişine kadar herşeyin aynı dediğimde.
hani ben ki danalar danası, üçüncü birayı sipariş etmeden evvel senden müsade aldım ya.
yine sonbahardı. 17 sene evvel bir sonbaharda aşık olmuştum sana.
17 sene sonra bir sonbaharda evleneceğini duyacaksın deseler yine olurdum ama.
üzülmeyesin sakın.
yaşadıklarımı ben seçtim.
günün birinde bir daha çalacak telefonun bilmediğin bir numaradan.
sen açmadan kapanacak yine.
sonra yıllar geçecek.
bir yerde karşılaşacağız.
sendin o, biliyorum sen olduğunu diyeceksin.yine haklı olacaksın.
yine sesim titreyecek senle konuşurken.
yine inanmayacaksın.
bu döngüleri yaşamak benim kaderim.ve kaderimi genelde ben seçerim.
seni seçmeyi ağır ödüyorum, orası ayrı.

ödenen her bedele değen insanlara saygıyla. geri kalanını yakıp sabun yapabilirler. umrumda olmaz.

11 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

"inandırmaya da çok çalışmamışım hani."
eger gerçekten inandırsaydın şuan burada bunları yazıyor olmazdın...

Camilla dedi ki...

17 yıl ha.. ne kadar da cabuk geciyor yıllar cidden..

S dedi ki...

benim de umrumda olmayabilir evet..

fish dedi ki...

:(((( olmadı mı olmuyo işte bazı şeyler...anlamsız gelse de niye olmuyo dense de olmuyo işte :((

kaderini değiştirmenin zamanı gelmemiş mi sence ???

91 dedi ki...

her şey için o kadar yorgunum ki fi$h'cim, anlatamam sana. fena yorgunum, hayatın her evresinde her anında çok yorgunum. bıktım artık.
kendiliğinden değişirse bazı şeyler, iyi hoş da, kendiliğinden olmazsa hiçbirşeyi değiştirecek takatim yok. uyumak istiyorum. böyle uzun uzun uyumak, arada biri uyandırıp kalk iki yudum birşeyler ye sonra tekrar uyursun dese, cennetimi bile değişirim ona. çok yorgunum.

fish dedi ki...

ama birşeylerin kendiliğinden değişmesini beklersen bu sadece hayatta deveye hendek atlatmak olur be 91 :( bıkkınlık sonucu oluyo bu düşünce...anlıyorum seni..bende de vardı daha bikaç ay önce...yeter artık uğraşmıcam değişsin bişiler kendiliğinden ben yorgunum dedim ...dedim de allah seni inandırsın bir yaprak bile yerini değiştirmedi hayatımda...
ama beklemedim...beklemiyorum..zaten hayat bizim dışımızda bişileri bizim önümüze seriyo...ve kullanıp kullanmamayı, seçmeyi bize bırakıyo...akışına bırakırsak sadece fırsatın kaçışısını ya da geçen zamanın bize verdiği zararı izliyor, hissediyoruz..
bak hayat senin önüne sevdiğin kişinin evlilik haberiyle gelişini çıkarmış...bu senin için bir fırsat...artık başka sulara yelken açmana başka hayallere dalmana hayatta başka sevilesi insanları gözlemene bulmana bir fırsat..

bir sevgi umudunun bitişi yeni birşeyin başlangıcı olabilir..

bu haberin canını yakmasını izleme sana vereceği zararları ya da oturup bişileri değişmesini bekleme..

sen değiştir artık 91 cim..önce hayata bakış açını değiştir mesela...ya da aşka sevgiye bakış açını...aşkın, sevgin seni mutlu etmeni, bedbaht ya da derbeder değil...:)

Burak dedi ki...

Yıllar evel okumustum abi boyle bır seyı birazda senı buldum bu yazıda.

Nasıl olacak biliyor musun
İki bin bilmem kaçın bilmem ne ayında
İstiklal’den geçeceğim
İlk sapağın başında sen duracaksın
Yanında dört kişi olacak üçü erkek biri kadın
Erkeklerden biri sevgilin
Belki kocan büyük ihtimalle kocan
Önünüzden geçeceğim dibinizden
Sen beni görmeyeceksin
Kocanı öldürmem gerekecek
Senide öldürmem gerekecek
Hiç kimseyi öldürmeyeceğim
Ama önünüzden geçeceğim dibinizden
Sen beni görmeyeceksin
..
Nasıl olacak biliyor musun
Kıyafetini sevmeyeceğim yine
Yanındakileri hiç sevmeyeceğim
Her taşın altından acı çıkacak
Sen çıkacaksın hatta kocan çıkacak
Hakkım yok buna ama böyle olacak
Sen beni görmeyeceksin kocan görecek
Sana bir şey söylemeyecek
Nasıl olacak biliyor musun
Çok kötü olacak
Başım yerlere düşecek...

91 dedi ki...

@fi$h'cim; titredim ve kendime geldim. dün de acı çekmiyordum aslında ama, bugün hiç çekmiyorum. birazdan çoook uzun yazmaya başliycam bu hususta :P

@burak; üzülmezken bile sarstı bu yazı, acaba kimindir bir bilgin var mı?

Burak dedi ki...

Emre Aydın ın yazısı.Bu ve buna benzer yazıları var üzüldüm şimdi keske yazmasaydım=(

91 dedi ki...

ne alakası var yahu, iyi ki yazmışsın. çok güzel bir yazı, takdir ettim vallahi :)
varsın üzsün, olur o kadar, yalan mı söylemiş adam yani, hepsi gerçek.

MAHMUT dedi ki...

Tekila fiyatları mı arıyorsunuz? Tıklayın: tekila fiyatları