inanıyor, biliyorum.

inandıramadım yazdım da, 1 kasım 2008 cumartesi akşamı, kadıköy yeldeğirmeni'nde bir daha yolumun düşmesi namümkün bir meyhanede (meyhanemiydi lan orası? aman diyeyim) abbio, maje, ciga ve 91 oturmuş, kutlamaktayken, ciga ile vardım o tespite.
inanmış o benim dediklerime. neden diyecek olursanız, ben sadece onun yakın bir zamanda evleneceğini duymuştum, duymamam gereken bir kişiden. nişanlanmış. ve bana söylemiyor. yüzünde o hüzünlü, muzur gülümsemesi, üzülmesin, üzülür duyarsa diyor.
tamam ulan, bunları yazarken bile gözlerim doldu, ama üzülmüyorum fıstık. sadece senin adına sevinebilirim bile, ama;
Ü Z Ü L M Ü Y O R U M !

2 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Camilla dedi ki...

eski bir aşk, 3 kişiler, söylenemeyenler.
sustuğum yerdeyim..

efsa dedi ki...

91 gözlerini dolduran ne hala???

sen varya umutsuzlugu seviyorsun arkadasım bir kere. içkinin yanında içebileceğin, dertlenebileceğin herşeye nimet gibi sarılmışsın. o senin olsa yapamayacağnı kendin de biliyorsun. o tercihini çoktan yapmış... amann kelin ilacı olsa kafasına sürermiş hesabı benimkisi :) sen bana bakma.