The Crown and The Ring

Son günlerde bir ölü toprağı var üzerimde. Dün o kadar istedim, gerçek oldu, ve işin komik tarafı, gerçek olan şeylerin hepsini istedim ve ben yaptım, kendiliğinden gelmedi. Tamam hiçbirşeyin zembille gökten inmesini beklemiyorum ama, ne bileyim, "yaptım, oldu" hadisesi apayrı bir hoş geldi. Sabah onca düşüncenin arasında, beraber çalıştığım arkadaşım bana kahveli bonbon almış. Ulan şeker yemeyeceğim dedikçe bu hatun böyle şeyler yapıyor. Not düşeyim, ama çok sevindim be, veletler gibi :)
* * *
Kabul, motorda çok nemruttum, ama o kararları munisken, yüzüm gülerken almam mümkün değildi.
Öncelikli olarak , telefondaki o melankolik şarkıların hepsi uçacak. (Not. Bonnie Tyler - Why, Total Eclipse of the Heart, God Gave Love to You - çekin, dinleyin. İyisiniz yine :P Yetmedi mi? Eskilere dönün, Kylie Minogue'dan Confide in Me dinleyin, Bjork - Violently Happy, Pagan Poetry dinleyin, dalın gidin ondan sonra)
* * *
Son üçlü ayrı, ama ilk üçlü tadındaki şarkıları askıya aldım, tekrar aşık olana kadar dinlemiyorum efem :) Son üçlü ise, her daim hoşgelmiş, sefa gelmiş. Sonracııma, spora gitmeyi nicedir es geçiyorum, aralık ayına kadar yine sallarım muhtemelen ama, eve kabus bir kardiyo programı yazıyorum. İlk olarak yiyecek listesi;

Kahvaltı
- 1 Adet Havuç
- Yağı Alınmış / Az Yağlı Süt (300-500ml)
- 2 Kaşık Bal
- 1 Bardak Kahve
- 50gr kakao (suya karıştırılarak alınacak)
Ara Öğün
- 1 Bardak Taze Sıkılmış Meyve Suyu / Kahve / Su
- 1 Adet Havuç
Öğle Yemeği
- 1 Kâse Yoğurt
- 1 Dilim Ekmek
- 1 Porsiyon Salata
- X (öğlen işyerinde çıkan yemeğe göre 1 tabak yemek yahut hiç)
Ara Öğün
- 1 Bardak Taze Sıkılmış Meyve Suyu / Kahve / Su
- 1 Adet Havuç
Akşam Yemeği
- 2 Adet Haşlanmış Patates + 2 Yumurta Akı
- 1 Kase Yoğurt (~500 gr)
- 5-6 yaprak Marul
- 1 Havuç
Spor sonrası 1 adet sade soda, öğünlerde içilecek sular haricinde yaklaşık 1 litre su.

* * *
Kopiraytı filan yoktur, gönlünüzce alıp kullanabilirsiniz, spor için özel olarak tarafımdan yazılmıştır, tabii ki eksikleri olabilir, ama konulan her şey özellikle bir amaç uğruna konmuştur. Beğenilmeyebilir, öğyh iğrenç olmuş denebilir, bana salak diye atıfta da bulunulabilir, çok koymaz açıkçası, bana ilk defa duyacağım hiçbir şey söyleyemezsiniz muhtemelen :) Kilo vermek isteyen kişi bunların yanına ek olarak CLA, L-carnitine benzeri şeyler kullanabilir, su sökecek fazla ilaç kullanmaması ayrı tavsiye olunur, yazılmış olan program kardiyoyla beraber zaten yeteri kadar su söker.
* * *
Bunun yanında, alt/üst karın, ön kol ve göğüs için ayrı bir ağırlık programı yazdım, o gayet amatörce olduğu için buraya eklemiyorum. Maymun muamelesi görmeyelim ondan sonra. Zaten sadece ağırlık değil, her programın uzman tarafından yazılması lazım, aldırmayın siz bana. Hoş, kimse benim yazdığım şekilde, ipler arası koşuyu zaman olarak "kusana kadar" diye tanımlamaz. Kusana kadar birşeyi yapmak için en az ben kadar dengesiz olmak lazım, siz yapmayın :)
* * *
Alkol için haftada bir gün ayırdım sadece. Her gün olabilir, esnek program, ama sadece bir gün. Kusura bakma uzatmalı sevgilim, artık bir gün görüşeceğiz, miktarı, fütursuzluğu sadece bize bağlı.
* * *
Güzel şeyler yaşayıp güzel şeyler yazmak isterdim, ama şu anda elden gelen tek şey bu.
* * *
Durum değerlendirmesini daha sonra yapacağım, ama şu anda ne yıkıldım, ne devrildim. Her sarsıntıdan daha güçlü çıkmaya dair verdiğim sözlerin hepsini tutuyorum. Sahi, başka bir söz vermiş miydim ben herhangi birine?

10 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

1, si canım şu işyerindeki bonbon veren kız senden hoşlanıyor, yada annelik içgüdülerini geliştirici niteliktesin. yoksa hiçbir kız bir erkeği beslemek için bu kadar şey vermez. :))
2, si benim müzik listemde sadece bir adet neşeli parça var, ben bataklıkta hissettim bir an kendimi
3, sü birinin bana bir sözü mü vardı ne..............

fish dedi ki...

haaa şöyleeeeee :)))) silkelenmişsin...

ama çok titreme mazallah teee buralardan duyarız :Ppp kanımca cüsseli bir güzide vatandaşsın çünkü...:Pppp tırstım :((

çok istiyosan bana bir söz ver ve hemmen aşık ol yeniden :Ppppp

91 dedi ki...

@efsa; bonbon tedarikçim olan kişi çok sevdiğim bir arkadaş, hoşlanmaz benden, uyuz bile olur aslıan bakarsan :) anaç hisleri tetikliyor olabilirim ama, mümkündür. ne yapayım kahretsin ki çok şirinim :)

@fi$h; bir aydır spor yok neredeyse, o yüzden kollar inceldi de, ufak tefek sayılmam, doğru tespit :) bu tespiti yapmamda beni "hayvan" "ayı" diye çağıran tüm arkadaşlarıma ise teşekkürü bir borç bilirim. hehe :)

aşık olmak için ise söz vermesem daha iyi, her sonbahar biri çıkar girer hayatıma, sonrası hep sarsıntı hep dengesizlik :) ama olmamak için zorlamayacağım kendimi ,söz ;)

efsa dedi ki...

hani diyommm biri diyommm
bana bir soz vermişti hala tutmadı diyommmmm. ama kaaaleee bile almıyor

91 dedi ki...

tamam yahu, yazıyorum sana da spor programını :) sadece şu anda yazdığım program senin gününün yarısını alır, adam gibi yazmaya çalışıyorum :)

91 dedi ki...

not düşelim, ben sözlerimi tutarım. yani çoğunlukla :)

efsa dedi ki...

hı hıııııı :PP
şu yazıdan yarım saat sonra tuttun...

S dedi ki...

yani bunlari nasil hazirliip yiosun ki ? bitek bana mi yetmio yahu zaman.. kiskandim bak

91 dedi ki...

sabah uykusersemi telefondan gördüm yorumunu, o saatten beri düşüncelere garkettin beni be feykencıl'ım. orada hazırlanacak ne var yahu? yumurta akı ve haşlanmış patates, belki bir de sıkma meyve suyu. onun haricinde her şey dolaptan çıkar, bi suya tut at ağzına şeyler. tavşan gibi havuç tükettiriyorum sadece :)
ona da yetmiyorsa zamanın söyle anasını satiim, ben yemek yapıp getiricem sana, söz :)

S dedi ki...

valla yetmiyor.. insanin yemek yemeye ve tuvalete gitmeye vaktinin olmadigi olur mu ? inan oluor..
yap getir lutfen.. ya da yapip getirme.. hep boyle yogun olsam die dua ediorum cunku :p
hep boyle yogun olsam da zayiflasam :p