I am a Problem Child

sabahtan beri bu şarkı var aklımda. nereden geldiyse. mp3leri yoktur bende, herhalde en son kasetlerini dinlemiştim. yuh diyeyim, herhalde bir 10 seneden fazla olmuş. bu aralar da sürekli geçmişe götürüyor düşüncelerim, sokak lambası olmayan koridorlarında beynimin, küçük bir çocuk kaybolmuş, kendini bulmaya çalışıyor sanki. seneler önce ben nasıldım, şimdi nasılım, hangimiz daha güzeldi,o gün o anda o hareketi yapmaya/yapmamaya karar versem acaba ne olurdu merkezli düşünceler beynimi yiyor resmen. arada canımın acıdığını bile hisediyorum, bundan kaçmak için de en iyi morfin olan düşüncelere dalmaya sığınıyorum. hakikaten salak saçma şeyleri bir araya getisem kasti olarak, ancak böyle olurdu.

* * *

cumartesi akşamı oyunum olduğu için cuma akşamına yaptım alkol programımı. sanıyorum hera'da yahut muadili bir mekanda önüme bir dizi tekila bardağı koyup, insanları izleyeceğim. en son yaptığımda masada öfleyip pöfleyen insanlar vardı, canım sıkılmıştı. öfleyip pöflemeyen insanlar olsun istiyorum yanımda, yahut öfleyip pöfleyecekse kimse olmasın. arada gözlemci kalmak istiyorum hayatta (oha yalana bak sanki hiç gözlemlemiyorum etrafı), çevreme bakınıp eğlenenleri yahut somurtanları, dansedenleri yahut umut edenleri kategorize etmek, düşünmek, bakmak, bakmak, onların neşelerine tanık olup hüzünlerine dahil olmak. bazen tanımadığın bir kadına yahut adama bir bira gönderip, "siktiret ulan bu da geçer" deyip hayatlarına girdiğin 5 saniyeye inat 2 saniyede kaybolup gitmek. hoş şeyler bunlar. ve hiçbiri de "öff pöff" denip sıkılınacak kadar tekdüze değil.

* * *

ıslık çalamayanların ve silah fetişi olanların büyük çoğunluğunun başarısız bir cinsel hayatı olduğunu yahut eşcinsel eğilimleri olduğunu okumuştum bir yerde. yıllar yıllar evveli ama. o günden beri, ne zaman birileri salak saçma muhabbete başlasa, ve az çok silahlara ilgisi olduğunu bilsem, direk bu kısa anektodu anlatıyorum kendilerine. sanki marsta hayat bulundu demişim gibi ilgiyle dinliyorlar, ulan ossuruktan bir dipnot bile olamayacak kadar boş bir konu işte. bunu neden yazdığıma gelince, bunu kime anlattıysam, ya kısa vadede (5-30 dakika) çaktırmadan ıslıkla bir şarkıya tempo tuttuklarını, ya da en güneş görmemiş cinsel tecrübelerini anlatmaya başlayan insanlar tamam, 95% erkekler- görüyor olmam. ulan güleceğim gülemiyorum, ağlasam çzüm o değil. biri de çıksın desin "e neden anlattın şimdi bunu?" diye. herkes savunmaya geçiyor ansızın, sanki atakta olan bir cephe varmışcasına :)

* * *

insanların düşüncelerini ve korkularını bulmak, onları değişik hallere sokmak, devamında da kendilerine gümüş tepsiyle sunmak istiyorum. bunların beni neden güldürdüğünü de bilmiyorum. korkularım yüzüme vurulsa agresif tepki veririm, bana gelen agresif tepkileri ise karşılayabileceğime inanıyorum. ya insanların saldırmaya bile değer bulmadığı bir gerizekalıyım, ya da bir kısım çekinceleri var çevredekilerin, haklı yahut haksız.

* * *

3 vakte kadar delireceğim sanırım. dediydi öküz dersiniz.

* * *

hayat, pusudayım ulan sana karşı!

12 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

korkular... en çok bu paragraf düşündürdü. bende de insanları sırlarını alıp biriktirmek gibi bir şey var. korkularını zaten kendileri boylu boyuna anlatıyorlar.

fish dedi ki...

offff ben balık hafızalıyım...insanlar bana anlatıyo ben untuyorum :(((
halbuki biriktir insanların korkularını sırlarını aklında tut sonra kullan dimi :ppp

91 bişicik olmas yivrumm delirmezsin merak etme..ya da illaki hayattan soğumak istiyorsan ama varolan dertlerin buna yeterli değilse git mesela bir devlet dairesi ile iş yap..

ben şimdi ölmek istiyorum mesela...ve bunun sorumlusu bizzat ptt de çalışan memure naciyedir....işbu ayrıca bir şikayettir...dikkate alınmasını reca ederim...

91 dedi ki...

fi$h'cim, ben zaten yarı kamu yarı özel bir kuruluşta çalışıyorum, ben o cehennemin direk olarak içindeyim. :)

efsa; belli edilmeyen korkular en eğlencelisi. tavsiye ederim :)

91 dedi ki...

ayrıca buradan naciyeye sesleniyorum.
boyun devrilsin naciye, uğraşma fi$h hanımla katliam çıkar.

fish dedi ki...

yolacaktım kadını yemin billah...bi de ayyy unuttuuuuuum demez miii....

katil eder bu devlet dairesi memurları insanı...

bak görüyo musun tüm kibarlığımı zedelediler bir hamlede...çirkef oldum çıktım :ppp

91 bu ıslık çalamayan cinsel piroplemli insanlar kategorisine bayanlarda giriyo mu ????

91 dedi ki...

valla erkekler üzerineydi araştırma fi$h'cim, özellikle bilinen seri katil ve suikastçiler üzerinde yapılmıştı bildiğim kadarıyla. ama sen makara yapacaksan biriyle, genelle bayanları da :P ha sen ıslık çalamıyorsan merak etme, sağlamsın dert tasa edecek birşey yoktur :)

fish dedi ki...

ben ıslık çalamıyorum ....

:Ppp

91 dedi ki...

metin ol fi$h. gey filan diilsin. etrafında "ipneaaa" diye bağıracak insanlar da yok. normalsin sen. biraz manyaksın ama normalsin. alışmalısın buna. üzgünüm benden duyduğun için :)

fish dedi ki...

ohhh çok şükür...

bi an piroplemliyim zannettim :((

sen çalabiliyo muydun :ppp

91 dedi ki...

yok. ben çalamıyorum ıslık :)
tek kurtarır tarafım silah fetişim yok. daha çok ortaçağ nesneleri, topuz olsun, gürz olsun, mızrak olsun.
korkuyorum ki bu testin sonunda ya azılı bi eşcinsel çıkıcam, ya dabaşarısızlığım basiretsizliğim yüzüme vurulacak :S

fish dedi ki...

topuza ilgin varsa sorun yok demektir merak etme..

silaha ilgi kendine güvensizliğin topuza ilgi kol kuvvetine güvenin ifadesidir...

çözdüm ben olayı :ppp

yanlız sen bu postun üstüne 1254256985 tane post yazdın ben hala buraya yorum yapıyorum :Ppp

91 dedi ki...

mantık o zaten :) araştırmanın temeli eskiden gücün kılıç tutan bir kol yahut o benzeri şeylerle tasvir edilirken günümüzde tetiğe basabilen bir parmak bile bunu fazlasıyla yapabiliyor ekseninde dönüyor. belki o taraftan sıyırıyoruzdur, ıslıktan sınıfta kalıyoruz çünkü, hadi normal çalıyorum da, şöle parmaa ağzına götürüp "fiuuuyt" diye ortalığı çın çın çınlatan bir ıslık çalamadım hayat boyu. eksikliğini çekiyorum.

diğer postlar nonda zaten, onlara yoruma gerek yok, mesaj gideceği yeri biliyor :P