Sonunda


Biliyordum, bir gün beni de keşfedeceklerini biliyordum.
Meşhur oldum!

105 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

abbio dedi ki...

İçeriği muhteşem yalnız;

91 ne yer, ne içer,
91 neleri çok sever,
diğer canlılardan farkı nedir,
91 nerede yaşar, topluma nasıl karışmıştır,
nasıl çoğalır, benzerleri yeryüzünden ne zaman yok olmuştur?

efsa dedi ki...

ehe ehe ne yemediğini, ne içtiğini, göze çarpan farklarını, nerede yaadığını falan biliyorum. 1 haftada öğrendim... açılayabilirim ama tabiki bir bedeli olmalı safari gibi mesela :)) (abisini ispiyonlayan kızkardeşler gibi hissettim kendimi)

91 dedi ki...

ben çözülmesi o kadar kolay bir yaratık mıyım yahu, bir haftada çözülmüşüm? :S
benle alakadar bilmediğiniz tüm ayrıntılar bu ayki neyşınılcoografikte ama :S
hayallerimi yıktınız :'(

efsa dedi ki...

bir ikizleri çözmek gibi bir şey mümkün müdür acep?. ben görebildigiğim ve senin söylediğin şeylere istinaden yazdım. :)

91 dedi ki...

oh içim rahatladı :) yok aslında çözülmemek gibibir kaygım da, bari böyle demek için bir hafta daha bekleseydin, ezildim resmen :)
bu arada adiyim alıp bir şişe safari kargolayacağım göreceksin, bir 91 mesafe tanımaz efenim.

efsa dedi ki...

yok o safariyi abbio verecek ayrıntıları almak istiyorsa :))

vallahi bizler de iste Allah vergisi seziveririz herşeycikleri, kimi sevip kime güveneceğimizi hep bilmiş ruhlarız.
Bana ezilmiş 91 nasıl oluyor bir gösterirmisin :)) merak ettim şimdi

91 dedi ki...

surat da gözükmüyor ki fotoğrafta, böyle alt dudağı öne doğru pörtletmiş, gözler kocaman açılmış hafif dolu dolu, suratta eski çizgi filmlerdeki "yenildiimm, yutulduumm" ifadesi ezilmiş 91 olabilir mesela. daha fazla yüklenirsem ajitasyona girer gibi bir de :P

efsa dedi ki...

:)) peki bakalım pörtlemiş gözlü ezilmiş 91 seniii. Birden çok sevimli oluverdin bak şimdi.

abbio dedi ki...

kalkın safariye gidiyoruz

91 dedi ki...

yok vallahi, sevimli ve ben ayrı gezegenlerdeyiz. meymenet yok bir kere suratta, hani derler ya "evlat olsa sevilmez" diye, ben öyle birşeyim işte :)

gerbera_ferezya@hotmail.com dedi ki...

bizde geleleim şu safariye:))

91 dedi ki...

ben rakı derdindeyim, allahsız abbio safariye çevirdi işi. vahşi hayvanlara denk gelesin, neyşınıl coografiğe kapak olasın umarım alessandıro abiyo.

efsa dedi ki...

91 bizim derdimiz icki bunlar gezme derdindeler :)).

benim suratı görenlerde tam tersini söylüyor :) abicim nasil bir denklinktir bu ya.

abbio dedi ki...

rakı bünyede şah duracaktır, ister çölde safari olsun, ister kar yağışı altında bozcaada..

"evlerden ırak abbio.."

yakında gidesimiz gelecek, memleket teyakkuza geçecek, efsa'da gelmek zorunda, petunya'da...
artık siz de yüzümüzü gördünüz, katılmaya mecbursunuz:)

91 dedi ki...

amaç alkol, araç alkol. hayatın kendisi olsa yeri var. da şu surat olayını ne yapacağım çözemedim. yahu sabah traş olmak durumundayken bile kendimi görmeye tahammülüm yok, ne sıfatsızlıktır bilemem ki. evlerden ırak efenim, fena bir şey. şanslısınız benim durumumda olmadığınız için :)

91 dedi ki...

kar altında çadır. kış ortası murat kafası. kışın ortasında şebnem ablanın bizi gördüğünde yüzünde oluşacak ifade, paha biçilemez. keri kalan tüm road trip için, düşünmek yeter :)

efsa dedi ki...

abbio neyşınıl coografiğe kapak olursan yanında yakalanmak istemem bak simdiden soyleyeyim.
ben masaya hüzün diye katılacagım :)

91 dedi ki...

haha hakikaten ağaç üstünde çekilmiş fotoğrafını da bir NG kapağı yapayım ben abbio, seninki daha doğal bir ortamda hem :) hahaha

efsa dedi ki...

AGAC USTUNDE NE ISI VAR KI ONUN SIMDI COZMEDIM BAK.

91 dedi ki...

ee şey. buna kendisi cevap versin, sonra gönül koyuyor bana :) oysaki ben gayet de yerde oturuyordum, onun ağaçta yaptığı iş yerde de rahatça yapılıyordu hani :)

abbio dedi ki...

yapmayın, kıymayın koskoca adama, sosyal bi hayatım var benim, severler beni, vallahi lan :)

yok bişey efsa, öyle bi resim de yok:)

91 dedi ki...

tebrik ediyorum, tek cümleyle bana asosyal, yalancı, miniminnacık ve sevilmeyen adam damgası yapıştırabildin yani.

hoş yalan da değil ya, yüzüme vurulması koydu.

efsa dedi ki...

@ abbio inanasım gelmiyor nedense :P

@ 91 sende bugun alinganlik katsayilarini arrtirmissin anlalisan.(en kisa zamanda agacli resmi gormek isteyen ben)

91 dedi ki...

hakkımdaki tüm acı gerçekleri birer birer suratıma çarpıyorsunuz efenim, sersemlemiş, groki olmuş durumdayım, yoksa alınganlık değil, adamın söyledikleri birebir gerçektir :) ee şey tamam neredeyse tamamı, pek miniminnacık sayılmam, yani umuyorum.

efsa dedi ki...

sen kendine yalancı damı diyorsun. :S

91 dedi ki...

ee unutkan diyelim. yalancı abyonun haltetmesi, hain adam durduk yere yalancı çıkardı beni. ayrıca hakikaten yuh bana, miniminnacığa takılıp yalancıyı unutmuşum, öküz dense yeri var şu dakikada :P

efsa dedi ki...

kızımdan bir dayalogla kesiyorum anı
- anneee öküz möküz demek de kötü bişiy dimiiii...:)))

hem abbionun bişiy yaptıgı yok ki sen kendi kendini tasdikledin gibi bisiy oldu bu

91 dedi ki...

kendim ettim kendim buldum yahu. çenemin bağına yan gözle bakiym bunun üzerine, kıs kıs gülüyor şu anda abiyo da, görüyor fekat birşey yazmıyor. vicdansız.

efsa dedi ki...

siz aynı işyerindemi çalışıyorsunuz nesiniz bir deyiverin hele yav.

91 dedi ki...

yok benimkisi tamamen hissiyat. kendisi anadolu yakasında uzak bir semtte, ben avrupa yakasında karaköyün dibinden katılıyorum bloga. ama içtiğimiz rakı ayrı gitmez, o kontenjandan hissiyatımız kuvvetli :)

efsa dedi ki...

yani iki sözünden biri içmek. annen bu halini gorurse uzulur ama sonra.

91 dedi ki...

o yüzden kırk yılın başı misafirliklerinde annem ben eve gelmeden yatmış olur, uyanık ise de benden tarafa dikkatle bakmaz :) güzelim benim, kıyamıyor yine çok içtiğimi sanıp :)

efsa dedi ki...

cık cık cık olmadı şimdiiii
hemen telefonu alıyorsun azıcık anne sevindirmesi yapıyorsun. Yarın içinde kolaylıklar diliyorum size ve ben isimin basına döniyim. 2-3 gündür sallıyorum sürekli

91 dedi ki...

anne sevindirmeleri bizde sabah yapılır, dişçi korkusunu yensin diye sabah konuştuk kendisiyle efenim, hain evlat çkkeş durumu yoktur :) umarım yarın panzehiri buluyoruz ve sorun kalmıyor. iyi dileklere teşekkür eder, işinizde koalylıklar dilerim kendi payıma :) ben iş yapmak istemiyoruuuuuum! :)

efsa dedi ki...

hahah sen dedinde aklıma geldi. ben en son dişçiye gittiğimde çenem tutulmuştu. 4 gün agzımı acamadım yav.:)))

91 dedi ki...

dişçifobisi? lütfen ama lütfeeen, yok öyle birşey. en fazlası 2 saat sürüyor, acı önemli değil :) çenemin zor uyuşmasından dişçide de isteristemez morfin 100% etkili olmadan halloluyor bende. yapmayın böyle korkular, ömür geçmez öyle, yazıktır.

efsa dedi ki...

benim sağolsun pek bir uyuz dişlerim vardır. 6 dolgu - 3 tanede 20 lik dişimi çektirdim. son 20 lik dişte işte olan oldu.

yoksa en çok acı çeken kazansın prensibindeyimdir. Acı macı hak getire

fish dedi ki...

asla bir ikizleri kimse çözemez..:)

abbio dedi ki...

izliyorum ve kıs kıs gülüyorum :))

efsa dedi ki...

@ fish zaten bende onu dedim ya "bir ikizleri çözmek gibi bir şey mümkün müdür acep?."
Benki 26 yıldır bir ikizler annesi ile yaşıyorum hala kadını çözemedim.

91 dedi ki...

kördüğüm gibi insanım vesselam. bir de ayıptır söylemesi, soğuk bir alkolsüz meyva kokteyli, boğaza karşı. tüm kötü alışkanlıklarımı seviyorum. boğaza atlayasım var, tutamıyorum kendimi. abbio kıs kıs gülme de yardım et :)

efsa dedi ki...

41 yorum olmuş bu arada ve ben hala buralardayım inanamıyorum. tut kolumdan at bari gidecegim yok. :P

abbio dedi ki...

atla 91, atla bogaza, istanbul bogazı adam görsün..

şimdi efsa-fish bilmez benim bu bogaz anılarımı, denize düşmelerimi, düştüğüm gibi aslanlar gibi çıkmalarımı:)

o sebeptendir ki atla babacım, düşünme bi saniye..

efsa dedi ki...

abio en kısa zamanda ufak bir yazı eşliginde bekliyoruz o zaman.
ki ben az daha kalırsam harbi kovulacagım

91 dedi ki...

aman efenim kovulmayınız, hem yorum yazınız hem iş yapınız, kovulmak filan olmaz öyle şeyler. tutup kolunuzdan da atılmaz, acil işleri halledip hemen ekrana dönünüz, lütfen :)

@abbio,
acaba diyorum, yarın hastahaneden sonra, boğaz kenarında içmeye başlasak, sonra meskun mahalden boğaza atlasak, ne kazanır ne kaybederiz?
çok içimden geldi bir anda boğazda yüzmek de :S

abbio dedi ki...

peki o vakit, blogu kirletmeye başlıyorum..

ama kimse kendini yakmasın, 91 yanan bi adam gördü mü söndürmez çünkü:))

91 dedi ki...

düşeni kaldırmam, yananı söndürmem. kötüyüm.
ama ben de beraber yanabilirim bak, benzinsiz ama, doğal haliyle kısık ateşle yakacaksın benim gibisini. cayır cayır olmaz, hafif kaçar.

efsa dedi ki...

tamam tamam düşerseniz ben kaldırırm, yüzme biliyorum, kimseyi yakmam söndürürüm, ama çelme takıp denize atmayacağıma söz veremem :P

91 dedi ki...

işte budur :) welcome to the club :)

efsa dedi ki...

@ ve masalda uyuyan guzeller uyanır herkez eski haline geri döner ve konusma bittigi yerden yine baslar. :)

91 dedi ki...

bir tek fransız bandıralı gemi benim sanırım bu hikayede, çünkü ekim ortası ciddi ciddi boğaza girmeyi düşünüyorum :S allah ıslah etsin.

efsa dedi ki...

ben bugun mont giydim ne diyon sen. dün tir tir titredim yollarda aksam aksam.
hasta olursun bak. girersen bakmam suratına. (sanki baktım da). annene söylerim-oglun içip içip bagaza giriyo derim :D

91 dedi ki...

ben sabah gelirken baksırıma kadar ıslandım, üstümde kuruttum, zaten hastaydım sesim çıkmıyordu, ama şu anda daha iyiceyim gibi. bunun üzerine yarın akşam boğaz olursa allah derim var ya, efsane olurum, hem hava da daha soğumadan yaptım yaptım. yapmadım zatürre :D
anneme söleme annem beni normal sanıyo, yüzüme bakmamanı da annayışla karşılarım, ben bakamıyorum ne de olsa :) ama bakmanı tercih ederdim bea :)

efsa dedi ki...

sen şişeden bak kendine :) ne bakcam sana.
son anda vazgeçme de bogazdan

91 dedi ki...

şişelerim bana hep bakıyo zaten, hem tehdit de etmiyorlar hiç. hıh.

efsa dedi ki...

şişenin altından baksam desem valla cok çirkin görünürüm. bakmam ben ole susum bozulur. :P

o zaman sana abbio baksın. nasılsa alıskınsındır.

efsa dedi ki...

ve onlar seni tehtit etmez tabi, direk karaciğerden giriyorlar işleve

91 dedi ki...

en iyisi bana belediye baksın, hem insanlara da yük olmam. abbio ne uğraşacak benimle, genç adam, sosyal statüsü var, sevilen biri. benle vakit kaybedeceği sürede yapacak milyon tane güzel şey bulur.
ben de karaciğer-free bedenimde alkoller biriktirip nefretle karışık hüzünler kusarım boğaza. azı da fazlası da bana yakışmaz.

abbio dedi ki...

bi toplantıya girdik 110 dakikalığına ne baksır kalmış, ne şişe kalmış, ne içiyosunuz arkadaşım gündüz gündüz..

hadi 91'in raporu var, sana noluyor efsa, sende mi raporlusun:)

Ayrıca karasularımızdan Vladimir Tikonhov canavarı geçsin, o bogaza kendini bırakmayan abbio olsun..
hadi ben gittim şimdi, 3 saatlik mola..

91 dedi ki...

akşam için planımı programımı satabilirim, ruhumu bile masaya yatırabilirim rakı için. 1930a kadar haber verirsen beni bulursun abbiyo. sonrası koma, sonrası palamut.
işyerine isyan, yollara düşeyim artık.
herşe$e 'yakşamlar.

efsa dedi ki...

@ abbio bakma boyle zırvalıklarıma ben ne sigara kullanırım ne alkol aslında. pek aram yoktur ole sadece içtimmi iyi içerim. sarhos olurum turistlere abileri danda kaldırırm. mikrofonda sarkılar soylerim o kadar yani.

@ 91 tamam tamam ben sana bakarım arkadasım. napalım idare edecez artık :PP

S dedi ki...

ahah :)
ayrica 61 yorum da baska bir hayvanlik ornegidir tabi..
benlen birlikte 62 oldu..
tavsan bile olur bizden hah

91 dedi ki...

atmışkiyi görünce ben de aynını demiştim, ama her güzelliğin olduğu gibi bunun da içine sıçmam lazım doğal olarak. nıhaha artık 63 efenim, atmışüç.

S dedi ki...

91e kadar yolumuz var :)

efsa dedi ki...

tık tık tık 65 geldi haaanımmmmmmm. sesimi duyan varmıııı

91 dedi ki...

a'tmışaltı benim buyrun :) nası doksanbire kadar yolu var doksanbir sadece benim sadece benim olmalııı :S

efsa dedi ki...

şeyyy şişenin son yudumu yada kolanın son yudumunu alma gibi bir huyu olan birine bunu nasıı yaparsın :(
kıyma ona son yorum, son soz benim olmalıydı

91 dedi ki...

sizden mi kıymetli efenim, buyrun söyleyin :)

efsa dedi ki...

simdi tam yorumu yazacakken biri gelip yazıyormus benden once.
valla akrep damarım tutar çok pis kin guderim :))) butun su blog okuyucuna soyliyim.

Adsız dedi ki...

son uykusuzların olabilir ancak.

efsa dedi ki...

@ evet adsiz haklisin :)))) ancak gecenin bir korunde olanlar kazanir bu hakki.
en cok hakeden kazansin. şerefeee

abbio dedi ki...

@91,
akşam imperial'de 18:30 da...

91 dedi ki...

adsızlarla şerefe, bana belediye baksın. vay anasını. bileklerimi kesicem :)
@abbio; gecikme yaşayabilirim, füniküler+metro yapıcam, telefon filan çekmezse bil ki metrodayım. Aksini sana 1745ten önce bildirmediğim sürece ben varım abim.

efsa dedi ki...

@ 74. yorum sahibi olarak artık kendimi de nc ye eklemeye karar verdim.
kıskanmayalım lütfen :)) sizin de zamanında (birkaçgün önce) masanızı şereflendirmiştik hüzün niyetine.

91 dedi ki...

neylersin ki ben dün akşam içmedim, kısmet bu akşama diycem, bu akşam da içemem, yarın çok değişik bir insanın doğumgünü, velakin spora mı gitsem ona mı gitsem kararsızım. evdeki alkol bile küstü bana, günlerdir dokanmıyorum dolabın kapağına diye. kabuslara garkolacağım bu gidişle :S

efsa dedi ki...

yapma canım sende git iste madem degişik bir insan, bazen iyi gelebilir. abbio al götür sunu başımıza kalcak sonra :PP boğaza karşı dursun

91 dedi ki...

fonda nothing's change my love for you çalıyor, bilgi işlem pis pis sırıtarak yanımdan kortej halinde geçti, beraber çalıştığım hatun karamelli miss bonbon getirmiş, onları ye sen alkol filan düşünme diyor, ben yazı yazmak istiyorum, dünya hala dönmekte ısrarlı. bir mola ver lan bi dur, yetişemiyor üç kuruşluk kafam işte.

@efsa; ben o değişik insana bir zamanlar aşıktım. sorun orada :)

efsa dedi ki...

aa halbuki bütün ikizler aynı anda birçok şeyi yapabilirler. aslında bu nedenledir kararsızlıkları. Bir sürü şeyi kafasında anında planlayıp bir köşeye oturunca plandaki kusurları farkedip yeni bir düzen kurma içine girebilirler.
cümleyi tam toparlayamadım sanırım idare edin. zaten cümlelerimde virgüller çoğalırsa ben saçmalayamaya başlamışımdır. :S

neyse doksanbir eğer arkadaş kalabilmişseniz -ki ben kalamam- mutlaka açık kapılarınız kalmıştır haberin olsun.

abbio dedi ki...

cuma'ya benim çok acaip bir randevum var, bir eve çağırıldım, skandal bir ev..
değişik değişik müdahalelere müsait akşamların başını çekiyor, geriliyorum, gevşiyorum, geriliyorum ve de gevşiyorum...
seviyorum ama bu gelgitleri...

hayatı seviyorum:)

91 dedi ki...

@efsa; bakma ben de 50 tilkiyi aynı anda döndürüyorum kafamın içinde, kuyruklarda da sorun yok gayet rahat herşey, hayatın gelişine göre bu değil önümüzdeki cumartesi sabahına kadar herşeyim planlı, son dakika değişiklikleri hariç ama :) bir yandan kafamın içinde yazıyı topluyorum, bonbon süper, yapılması süpriiik olacak birkaç şey daha var kafamda. ama yarın zor. biz hep arkadaş olduk o kadınla, ama bir yandan da hep arada kaldık. ben hep yoruldum, hem de fena.

@abbio; madem bu kadar seviyorsun hayatı, benim payımı da yaşasana lan, 30 sene bana çok geldi, kâfidir bu kadarı babacım.

efsa dedi ki...

ben de bugün bunu düşündüm. 26 sene sana yettimi diye? Yaşamdan beklediğim hiçbişiy yok, heves yok, acı bile kalmadı artık, sadece alınganlıklarım var içimi yaralayan.
düşündüm ölmek mi istiyorum hayır, hala yaşama dört elle tutunmaya hazır bir yanım kalmış demekki dedim içimden.Belki de ölmeyecek kadar çok seviyorum kendimi yada fazla güzel ne bileyim. :S

efsa dedi ki...

ve dokdanbir artık zamanı gelmiş sanırım uzun yılları geride bırakmaya. ama görünen o ki senin için bir müddet daha var :) öyle olmasa direk gitmem derdin... içinde gitmek isteyen bir yer mi var.

abbio dedi ki...

toplantıya giriyorum

91 dedi ki...

ben de ölmek istemiyorum :) ama yaşamak yorucu ben ne yapayım. spor salonunda yaşasam süper aslında :) hiç çıkmayabilirim oradan.
yarın akşama gelince de, sanırım gitmek durumunda olmamın tek sebebi ayıp olmasın diye. yoksa herhangi birşey olacağından yahut paylaşılacağından değil. ben yine kendime loş bir köşe bulurum kolon altı/yanı, sessiz sakin içerim orada, sonra kimseye farkettirmeden giderim, telefon çaldığında çoktan evde olurum. pis kaçarım hayatın kendisinden ve insanlardan :)

efsa dedi ki...

yine de aynı fikirdeyim senin bağların fazla kaçmış bu kıza :). ole olsa inan tınlamassın bile. ayıpmış hıh :P
bende biraz çalışmalıyım 91 e az kaldı. Ne garip ama 91 den sonra yazmayacakmıyız şimdi biz?

91 dedi ki...

belki işyerinden bir hatuna rica ederim, gelsene beraber gidelim diye. var bir iki tane insan yerine koyan, o güzelliği yapabilecek. sevgili pozlarında değil tabikide, daha sessiz daha sakin, topluluktan izole olmamı sağlayabilecek bir destek, mühim şeyler konuşuyoruz havası. ulan ne entrika oldum be, uyuzluk paçalarımdan akıyor. ya da ben telefon açayım, erkek arkadaşını getirsin doğumgünü sahibi, onun yanından ayırmayayım kendisini, bana doğru bakmasın bile. sonrası kolay :)

bir de neden 91den sonra yazmayalım yahu :) ya da yazmayız başka bir postun altına geçeriz, msnden daha aktif oldu burası zaten. evsahibi gelip bizi atacak değil ya, her yer bizim efenim :)

efsa dedi ki...

vallahi biz misafiriz, ev sahibi kovmadan gitmeyiz... :P

91 dedi ki...

çaktırmayın o zaman efenim, evsahibi duymadan kısık sesle konuşmaya deam edelim. herif hem suratsız hem nemrut baksanıza, hiç çekilmez şimdi gelirse :)

S dedi ki...

89 :)
sanirim okuldan dondugum vakit 91i coktan gecer

efsa dedi ki...

bu senin hakkın senin yazın senin bayramın olsun 91. ufak bir selamla eğilerek tacımı sana devrediyorum. 90 olmyı kabul ediyorum.

91 dedi ki...

feykencıl gelmişş :) 91'i geçse de fikir annesi olarak sen kalbimizde olursun okuldan döndüğünde :) hehe, değişik oldu bu da. NG kapağının altında olması ayrı bir tartışma konusu :)

91 dedi ki...

üç saniye farkla oldu, kısmet işte ben de önce basabilirdim submit'e :) şu 91 sayısı hayatımı bitirdi ama ben hala seviyorum kendisini.

efsa dedi ki...

eşek sıpasıııı bilerek bıraktım yerimi. hemen havalara girme. insan nezaketen tsk eder.

91 dedi ki...

90 ve 91. postlara bakarsanız ikisinin de 10.30'da gönderildiğini farkedersiniz efem, yani siz sıranızdan feragat etme büyüklüğünü gösterirken, ben 10 saniye önce bassam submite, 91. post sizin olacaktı :)
yoksa düşünceliliğiniz ve kibarlığınız bir teşekkürle geçiştirilemeyecek kadar takdire şayan, sağolunuz :)

efsa dedi ki...

kırıldım hıh... ben o yazıyı sen bişiyler çiziktirmeden yazacam diye anam ağladı çıtır çıtır tuşlara basarken be.
Gidiyorum işte kaprislerimi bile çekip alıp. :D

91 dedi ki...

ben de kırıldım ama bu postu okuyunca şimdi. gitmeyesin diye kapıyı kilitler anahtarı da yutarım bak ona göre. yaparım bunu.

Ortega dedi ki...

Hey yavrum bee.. aceto'nun yazdıklarına bu kadar yorum gelmiyo :P

efsa dedi ki...

ay bir ikizler daha mı :)) siz amip gibi ürüyorsunuz hayır birbirinizi mi buldunuz nedir anlamadım :) abbio sen nesin kardeş?

91 dedi ki...

@ortega; çünkü aceto kendi yazılarına yorum yazmıyor, yarısı benim ulan yorumların :)

@efsa; ortega ile doğum günlerimiz de aynıdır hani, öyle böyle değil. abiyo ise, ee şey, lan herifin doğumgününü bilmiyorum be :)

efsa dedi ki...

SANA BELEDİYE BAKSIN DİYOM BASKA BİSİY DEMİYOMMM. NE BİCİM ARKADASSIN SEN BEEE. ELİN KİZİNİN DOGUM GUNUNU HATİRLAYİP ABBİONUNKİNİ Mİ UNUTTUN.

91 dedi ki...

elin kızı telefon açıp haber vermese hatırlayan utkuya kamyon çarpsın :) abyo beni bu güne kadar hiç çağırmadı ki doğumgününe :( evlat olsam sevilmem diyorum inanmıyorsun :(

efsa dedi ki...

ama sen zaten bir evlatsin.

91 dedi ki...

bi annem seviyordur zaten bir de babam. abbiyo dedik kardeş dedik o doğumgününe bile çağırmadı görüyorsun, o derece. bahtsizim, kadersizim :(

efsa dedi ki...

hadi oradan inanasim hic gelmiyor. sen cagirdin mi herifi ki.? hem hem o sen ona supriz neyin yapacaksin bir kere.
valla okuyunca ne diyecek ben onu merak ediyorum acikcasi.

91 dedi ki...

ben doğum günü kutlamam ki çağırayım. tüm doğumgünlerimde birkaç şişe içki alır tek başıma evde otururum ben, obsesifim :)
okuyunca ne diyecek ısmıyla ilgili olarak da sanırım "utku evlerden ırak ol" filan der :)