Artık Melek Değilim

Bir korkuluk gibi içime dikildin
Beni daha başlamadan bitirdin
Bir hayat gibi avcuma çizildin
Beni kemirdin neye çevirdin sen
*
Kanatlarım yoktu benim
Ama bir zamanlar melektim
Kirlendim
*
Gördüğün rüyayı bozmaya geldim ben
Sevdiğin dünyayı durdurmaya geldim
Bütün zehirleri koymaya geldim ben
Kırılmamış son kalbi kırmaya geldim
*
Çok değiştim ben
Artık melek değilim
*
Bir korkuluk gibi kalbime dikildin
Beni daha başlamadan bitirdin
Bir hayat gibi avcuma çizildin
Beni kemirdin neye çevirdin sen
*
Kanatlarım yoktu benim
Ama bir zamanlar melektim
Kirlendim
Sana geldim
*
Gördüğün rüyayı bozmaya geldim ben
Sevdiğin dünyayı durdurmaya geldim
Bütün zehirleri koymaya geldim ben
Kırılmamış son kalbi kırmaya geldim
*
Çok değiştim ben
Artık melek değilim

Redd yapmış. İyi yapmış. Akşamın majör yükünü bu çekti. kolay değil. 2 kişi, 1 şişe tekila 18 tane bira. Öegh dediğinizi duymamış olayım, biralar bitmedi zaten, 6sı kalmış :) Çok mutlu içtim, uzun zamandan beri olmadığım kadar mutlu. Çözümsüz soruların çözümü gibi bir hissiyat vardı içimde. Tabi sabah salonun halini çekmiş olsam, esas öegh'i o zaman derdiniz. Dipnot düşeyim dedim. Dinleyiniz efenim. Kaska'dan bana, benden de size tavsiye olsun. Hepbirağızdan "biz biliyorduk zaten salak, sen yeni öğrendin" diye bağırırsanız ağlarım, baştan söyleyeyim.

Şarkıdan dolayı günümüzden çıkarılacak ders ise; uzun zamandır edebimle adabımla oturmam, hayatımın her evresini terbiye timsali olarak geçirdiğime delalet olmamalıdır. Sanırım, birkaç akıldaki "aa utku mu, ne güzel insan" düşüncesini patlatmalıyım. Ama şarkı kadar, kibarca değil. "Hayatının amına koymaya geldim" kadar düz, dürüst ve öküzce ;)

Başka bir arzunuz? :) haha, yazdım daha iyi hisettim kendimi, sanki "ben daha önceden uyarmıştım" demişcesine.

10 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

S dedi ki...

kanatlari olunca insanin.. birsey de degismiyor ki.. hayir benim var, oradan biliyorum.. yani yine bir evresinde hayatin, amina koyma istegi.. cokca ortaya cikiyor bunyesinde..

sarki cok saglamdir bu arada..
ve yine tekila..
evet :)

kaska dedi ki...

geceden öğrenilenler:

1- 91 ve Kaska, masumca buluşacaklarsa ya iptal olur ya boka sarar gece, içilecekse önce iptal olur sonra bi şekilde kafa bimilyon fenere sövülür... kısacası allah'ın sevdiği kulu ben, kaybolup bulduğum eşeğim de sen...

2-tekila bir ilaçtır. boğaz ağrısı için kesin çözümdür.

3-91 yarım asırlık bilgisayar kullanıcısı olmasına rağmen bir oyunu yukleyemez. ben askerdeyken n'apcak bilinmiyor...

4-91 kaska'nın alkole sebep eski kız arkadaşına(kaska'nın eski kız arkadaşı, yoğusam bi gavatlık yok) yavşamasını ayak darbesiyle durdurabileceğini düşünmekte lakin yanılmakta...

5-2 shot tekila, 1 bira dişi insanı sarhoş edebilmekte...

6-pizza hut da kaşarlı kenar çıkartmakta.

7-kaska ve 91 iki kelimeyi bir araya zor getirse de şifreli konuşmayı başarabilmekte...

8-yeşil ufak limoncuklar olmadan da tekila içilebilmekte, tuz olmadan asla...

9-1 şişe hz. olmeca asla yetmemekte...

91 dedi ki...

@feykencil;
içimdeki terbiyesizi durduramadım kusuruma bakma. tekila yazılarını da özellikle yazıyorum, belki yaklaşırsın istanbul taraflarına diye :P
@kaska;
haftaya bir parti daha yapalım, iki şişe alalım, ölümcül içelim :)

efsa dedi ki...

"Çok mutlu içtim, uzun zamandan beri olmadığım kadar mutlu."

öyle mi?

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ben de:ppp

kaska dedi ki...

@ 91 : cumartesi akşamı bir tekila zobarmasına daha varım, lakin sen de biliyosun tayfun'un söz mevzusu var oraya gidip aslanlar gibi kızı alıp, arkasından tayfunlarla içilecek. en oluru ondan sonra sana katılabilirim... o kadar saat geceyi yalnız geçirmek ister misin bilmem, benimkisi teklif ama "he" dersen bil ki "you will never walk alone!"

91 dedi ki...

e nasılolsa genellikle "i stand alone", dert etmem çokça. e bunun yanında bekleme moduma geçip "i am alive, for you i am awake" derim, Godsmack'de bana plaket verir bu gizli reklamımdan dolayı. gel de ne zaman gelirsen gel çiçeğim.

91 dedi ki...

@teyze melek;
yok öyle ben de filan, sen kafadan meleksin, biz senden sonra gireriz sıraya ancak. yani girerdik diyelim :)

Cüzzamlı Melek dedi ki...

o "teyze" lafını taksit taksit sokucam ben sana. ahah...

91 dedi ki...

yaptık bir eşşeklik dönemiyoruz da. standart hitap tarzı abla d akurtarmaz bu saatten sonra. vur ulan sen de vur anacım, düşmedim daha :)