Black Hawk Down

Gecenin Başlangıcı. Her şey normal, blogdaki html kodları ayıklaması ardından "lan acaba çalışıyor mu, yoksa komple sçtık mı?" konulu denemeden de başarıyla çıkılmış, içler rahat. Yeterli tekila ve bira stoğu yok, yani tek başıma içeceğim düşünülerek alındığında var, ama 2 kişiye çıkınca, zor o iş. Zaten belli bir noktadan sonra iyice farkettim ki, bize tekila hiçbir zaman yetmiyor.
İçilmeye başlanmış, daha Kaska geçmemiş direksiyona, doksanbir kişisi olaraktan ben, birkaç şarkı eşliğinde, hayat güzel, dünya güzel modeli yaşıyor, yaşıyorum :) yoksa yaşıyor muyuz? Eski kızarkadaş of Kaska tarafından hayretle izleniyoruz bunu farkettim bir ara, insan olmadığımız tüm çıplaklığıyla ortada. Özellikle "Kim" ve "Boondock Saints Court Scene" olaya dahil olunca, insanlıktan iyice çıkıyoruz zaten. Velhasıl kelam tekila bitiyor, biralar bitiyor, 91 bitmiyor ve devasa sağanak yağmur altında, anasının örekesi tabirine cuk oturan bir şekilde bp yolları tutuluyor. "Millet hacmen benim bpden aldığım bira kadar benzin almıyordur anassınısatiim!" güzel replik. 12 bira, bir paket daha sigara, bir de her ne akla hizmetse cips alıp, geri dönüyorum. Baksırım kurudan hallice, iyice yağmış meret tepeme. Ama iş başarmanın huzuru apayrı. Başarılan işin bira almak olması ise paha biçilemez. Mastercard zaten kıçımıza kaçmış durumda :)

Daha öncesinden eklediğim fotoğraflardan görülebileceği üzere, Black Hawk güzel bir model helikopter olup, ara sıra uçmasının haricinde, aslanlar gibi durur televizyonumun üstünde. Yoksa feysbuka mı koymuştum o fotoğrafları. Hatırlamıyorum tam olarak. Bir yere ekledim ama, eminim. Sabah uyandım, salonun hali içler acısı, sigara bitmiş yani son bir paket kalmış, bira hala var, o zaman ne duruyorum diye açtım bir tane daha. Telsizden anons edesim vardı mahalleliye, "akşam çok içilmiş, black hawk down, black hawk down!!" diye.
:)

4 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

dide dedi ki...

ben görmemiştiim :) siyah yakışmış.

S dedi ki...

ay bu burada okudugum en guzel yaziydi.. neden bilmiyorum.. inanilmaz guzeldi..
hipizli yasamis gibiydim o geceyi yazi bittiginde.. bu arada o sutas ayran siseleri nedir lan yarraam ? ayranla mi icionuz tekilayi ?

91 dedi ki...

tekila ya özne, ondan güzel gelmiştir :) haftanın 5 günü içki içen biri olarak, midenin ve karaciğerin selameti için elimden geldiği kadar ayran içerim çiçeem, yoksa şimdiye kadar 50 defa cartlamıştım. arada sağlığıma dair kaygılarım oluyo yarraam, hayvan dediysek taş mı sandın bizi. bak üzüldüm :'(

Arda dedi ki...

"Telsizden anons edesim vardı mahalleliye, "akşam çok içilmiş, black hawk down, black hawk down!!" diye."

bu çok iyiydi ya :DD