Aynen Böyle


Unutma bu günü, bu tarihi...

12 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

S dedi ki...

cok kiskandim sahsen.. bir de o limonlari 2ye bolseniz yemesi daha kolay olmaz mi efendim ? yoksa agziniz cok mu buyuk ? :p

91 dedi ki...

yok efenim uçak hangarı gibi olmamasına rağme nağzım, limon ufaktı :) bi de kabukları çok acıydı, normalde kabuklarıyla yicemm diye heves etmiştim, o yüzden ikiye bölmeyip biraz yenecek birşey çıkarmaya çalışmıştım ortaya.
sonuçta içtiğim bir şişe tekila, şişe yarılandıktan sonra her şey çok normal, her şey çok güzel :)

efsa dedi ki...

oooo biralar kesmedi miydi?? :))

Cüzzamlı Melek dedi ki...

insan çaarır:p

feyk'len atlar gelirdik.. di mi feyk'çim..

S dedi ki...

:) evet valla

91 dedi ki...

yalancılar :)
feykencıl daha cuma için davet ettiğimde ayrı coğrafyaların insanıyız diye refüze etmişti, kendisi bizzat şahittir olaya.
ayda 2 hafta sonu legal intihar girişimlerim vardır bu şekilde, yolunuz yakına düşerse, davet beklemeyiniz efenim.

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ahah,
benim evim hatta salonumun ortası her allan günü bu resme tanıklık etmektedir şekerim.
siz atlayın gelin mahallecek:pp

91 dedi ki...

mahalle baskısı oldum :( 8 senedir aynı evdeyim, mahalleden 8 kişi tanımam. yol iz bilmem. bugüne özel nefes bile alamıyorum. hakkaten benden bir bok olmaz yahu. acilen içki içmem lazım sanıyorum, bugün her şey üstüme üstüem geliyor gibi :(

Cüzzamlı Melek dedi ki...

puşt ahaliden kaynaklı bi durumdur yavrucum. için işte... bahaneniz de var.

91 dedi ki...

şarabın kırmızısına bakıp beyazını içmekten güzel bahane mi var ki?

Cüzzamlı Melek dedi ki...

şarap dediğin beyaz olur hocam.

91 dedi ki...

fotoğraflardaki beyaz tarafımdan içiliyor zaten, kırmızısıyla pek bir işim olmaz benim. güsel marmarayla başladık biz şarap içmeye, kırmızısı da pek makbul değildi hani.