Bebek


Dünya üstünde son huzurlu yer kalacaksa, burasıdır.

5 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

niye??

91 dedi ki...

beni seven insanların balkonundan çekmiştim o kareyi. sanırım hep de sevecekler ömür vefa ettiğince. garip bir huzurlu oluyorum orada, kaçabileceğim bir yer. aile kadar yakın oldular neredeyse. hem akşamları bebek bir başka güzel.

efsa dedi ki...

hımmmm bu aklıma ne getirdi biliyormusun. abbio, sen, ben konuşurken ilk geldiğim günler (sanki çok oldu da) huzuru nerede bulduğumu yazmıştım; sizse bulamamıştınız ve kendi aranızda bir konusmadır geçmişti... demekki bulmuşsun sen

91 dedi ki...

2 ayda bir 15 dakika bulduğun huzur sayılmaz bence. ama eksik de olmasın tabi, o kadarını da bulamayanlar olabilir. poliyannayı var ya, fincancı katırları kovalasın :)

efsa dedi ki...

aha aha aha :))) sadece kovalarsa bende ne olayım :)