uçurdum blogu, yardım :)

deneme yanılmalarda komple uçurdum blogu. sana dair birşey unututtu isem, beni dürtmekte serbestsin doğal olaraktan. üşenme anacım. dürt ki eski haline getirelim şu mereti, tut ucundan, iki dakikanı almaz.

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

S dedi ki...

harika olmus blogun bu hali!!
cok sevdim..

91 dedi ki...

hii teşekkür ederim :) acele acele bişiler yapmaya çalışıyorum ben de ama moral oldu. istek yorum öneri herbişeye açığım :)

Camilla dedi ki...

cidden güzel olmuş be:D

91 dedi ki...

ikiniz de farklı şeyleri gördünüz sanıyorum. kafayı yedim html kodu ayıklayacağım diye. ben html bilmem imdaaakk!

midnight run. dedi ki...

"blogu kapattım" dediğinde korktuydum.. hatta buraya "91 noluyor; götün başın oynuyor!" yazmak için girdiydim. Dönmene sevindim, sensiz olmaz hacı abi zaten TD'ye de yazmıyon.. evet ben de çakam td'ye ama bazı bazı yaz be abi..
Sevgiler =)

S dedi ki...

siyah bilog sevmiyorum. gozlerimi cooook yoruyor.. okuyamiyorum.. istem disi agliyorum okumaya calisirken uhhuhu