Karizmana Sıçsınlar

Ne koştum sabah beri günlük anlatamam sana, yani şunu yazarken bile telefon çaldı, daha ilk cümle. Sıçayım böyle işin içine, geliyorum 5 dakikaya, yani umarım. (21 dakika, yine gol değil hakim bey.) Bünye yorgun, akşam bir de eve giderken donuma kadar ıslandım ayıptır söylemesi, protestomdan dolayı evde doğalgaz kullanmıyorum, işyeri benim eylemci tavrıma prim tanımıyor, cayır cayır yakıyorlar, can sıkıyorlar, ben de gidip şu ufo zımbırtılarından sorayım dedim ailenin gözü arkada kalmasın diye. (Ayrıca bu da tam komedi, bok değil kaka durumu, tamam doğalgaza 80% gelmiş toplam zam da, elettirik de 50%~ civarında, onu da ekstra kullanmamak lazım, ben mi vericem lan botaşın borcunu.) Adam ona da 200ytl dedi, düdük kadar odayı ısıtmak için hem de. Yuh dedim, işine gelirse dedi, ben de hal ve hareketlerimle belli ettim işime gelmediğini, döndüm gittim, bir yandan ıslağım rüzgar esiyor, ulan diyorum üşümüyorum iyi hoş da, kesin hasta olucam. Var zaten bir kırıklık üstümde, izin öncesi kıçımıza zaatürre mikrobu kaçıyor göz göre göre, tutamıyoruz kuyruğundan, kaçıyor meret. Eve geliyorum, ılıktan hallice bir duş, ev soğuk, ben sıcak, cüzzamlımeleğin dedikleri aklıma geliyor, afedersin kıçıma donumu geçiremiyorum öyle gülüyorum. " -Ulan donacaksın - ehi ehi ehi " refleksinde bünye :)
Mevzubahis don efenim, kaska filan merak ederse diye not düşeyim istedim. Diyeceksiniz ki neden alenen sergiledin donunu, zamanı gelecek efenim zamanı gelecek. Neyse velhasıl kelam giyindik, ettik, yiyeceğimiz yoktu evde, bastık patlamış mısırla sodayı, gerisini mide düşünsün diyerekten, ikincil bir acıkmaya fırsat vermeden devirip kıçı yattık. Mışıl Mışıl afedersiniz, ama kesin arada horlamışımdır da, canavar gibin :)
Sabah kalkıldı, toplantı hazırlıkları olarak traş olundu, hatta içimizdeki gerillayı desteklemek amaçlı, çenede çıkan hafif sivilce bahane edilerek çenede sakal bırakıldı, işe gelinirgelinmez aslan marka koşturmaca başladı. Her şey dört dörtlük, karşılamalar, toplantıdaki aktiviteler, çıkışar, hatalı yerleri aslanlar gibi çarpışarak vurgulamalar. Hepsi muhteşem. Toplantı bittiğinde güzel bir iç huzurla karışık, "lan çok kahve içmişim altıma işiyecem" hissiyatı basınca, tuttum tuvaletin yolunu. Çok karizma oldu be, yani adamlara bu şov böyle yapılırdı anca, helal olsun bana, lan sanki danışman abla da bi hoş bakıyodu bana, vay allahsız 91 diye söylene söylene girdim tuvalete, ağız hala kulaklarda, taa ki pisuvara gelene kadar. Fermuara bir attım ki elimi açayım diye, ne göreyim. Zaten açıkmış ızdırabını sktiiminin fermuarı, sabah o koşturmada unutmuşum. Evden işe, toplantıdan toplantıya fermuar açık koşturmuşum. Bütün oatraksiyon insanı gitti, bildiğiniz sümsük 91 kaldı bir anda. Lan beynini sktiiminin salağı, açık fermuarla, içerden sırıtan turuncu donla ne kadar karizmatik olmuş olabilirsin ki? Kafama sıçiim :/

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

ELİM ÇEMENDE OKUYORDUM YAZDIKLARINI. SON ANDA GÜLME VE KENDİNİ TUTMA ARASINDA Kİ O İNCE ÇİZGİDE PIPPSSSS DİYE BİR SES ÇIKTI BENDEN. :)))))
DANIŞMAN ABLAYA HÖRMETLER :)

S dedi ki...

:))
renkli bir kisilige sahip oldugunu dusunmustur belki de danisman abla. turuncu da pozitif bir renktir hani :))
ahah

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ahaha
manyak bu ya!!!!!
ulan yarım saat konuşsak, 25 dakkası gülmekle geçiyo.
şeker portakalı seni:ppp

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ben tabi yazıyı okumadan yorum yazmışım, onu fark ettim. hihi:))
ama
"o verdiğim 46 lirayla ben 2 tane muzlikörü alırdım. 4 litre bananapower eder. allahsızlar" lafı var ya, beni benden aldı.
dana ya:)))))))

Adsız dedi ki...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Neslihan

91 dedi ki...

Okur ben teşekkür ederim.

Hörmetler, Utku