17.12.2008

Days Without Incident : 004
To Go : 151

Zor başladı aslında. 13.50 itibariyle elim gitmedi ya içkiye, değişik. Yüklen sigaraya nereye kadar. Kırıldım lan. Harbi kırıldım. Kendi payıma, zor bir gün ve gece olacak. Üç gün güldüm ya, otuz gün somurtmalıyım, doğanın kanunu bu :) Becerebilirsem sessiz olacağım, değil konuşmak, yazmayacağım da. Lan günlük, biliyor musun; ben çok süper mutlu taklidi yaparım. Sıradaki kurban sensin. Yaza yaza seni inandıracağım mutlu olduğuma, belki adını self destruct'tan daha mutlu birşeye bile değiştirebilirim? Ne dersin? O güzel t-shirt'te dediği gibi; "Fuck me, am Irish!".

9 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

S dedi ki...

yerime safak sayan birinin olmasi ne guzel :D

91 dedi ki...

o şafak değil şeker, hulk izlediysen eğer, dr. banner'in hulk'a dönüşmediği gün sayısını "days without incident" olarak sayar, ben de içmediğim gün sayısını "days without incident" olarak sayıyorum. hedefim kaska gelene kadar içmemek, ama o yarın sıfırlanabilir :D hatta bu akşam direkten döndü :)

S dedi ki...

days without incident muhabbetine lafim yok zaten de ben to go kismindaki 151den ustume alinivermistim :p sonucta cikis noktamiz da ayni hani. istersen eslik edebilirim sana bu arada :) ben de cunku 4 gundur temizim ahah

91 dedi ki...

valla çok isterim ama, bana güven olmaz bu konuda. her konuda güven de, içki dedin mi, her an kayış atıp içeri şarap şişelerime koşabilirim, dokunabileceğim 4 şişe şarapla aynı çatı altında uyuyorum, ter içinde karabasanlarla kalkıcam diye korkuyorum feykenciiiil :)

S dedi ki...

bi de gitmis bananapavir koymus biloguna. gelip de yazi yazmis mi acaba die bakmaya korkuorum. :p

91 dedi ki...

heh :) daha ne fotoğraflar, ne rakılar, ne masalar var da, yazıktır size. o kadar dibe batarsam tek batarım efem, sizi de yakmam :)

S dedi ki...

umarim icmemeye devam etmiyorsunuzdur :p
cunku ben 2. sise sarabimin sonunu gordum su an.
gece de uzun hani :p

91 dedi ki...

içtim efenim içtim, saatlerce Edip Akbayram ve Emre Aydın dinledim ve içtim. Bir kutu bira :) fazla bile geldi nedense, beceremedim içmesini.

S dedi ki...

ahah :) ayni zamanda, farkli yerlerde, ayni insanlari dinleyerekten icmisiz.ne guzel :)