Bananapower

1. Adım : Süt, Şeker ve Nescafe istenen miktarlarda bir kaba eklenip, itina ile karıştırılır. (Kabın kırmızı olması şart değil, lacivert olmaması tercih sebebi)
2. Adım : Muzlikörü tepeleme boşaltılır kabın içine, bir güzel karıştırmaya devam edilir. (Kap lacivert olmasın dedik arkadaşım, lütfen.)

3. Adım : Boş kalan muzlikörü şişesine Bananapower huni vasıtasıyla eklenir. Hunisiz de yaparım diyorsanız o da olur. Lacivert huniyle yapacağınıza, direk karıştırdığınız kaptan için.

4. Adım : Let's Rock!


7 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

S dedi ki...

:)
hala icemedim, ona yaniyorum

91 dedi ki...

ayıptır sölemesi senin eşekliğin ama bu :)

Camilla dedi ki...

ahahahahahahaha x)

Cüzzamlı Melek dedi ki...

feykim içme kuzum. o kırmızı şey bana pek hijyenik gelmedi...
ayrıcaaaa
ben alkolü bıraktım gençler:))

91 dedi ki...

hijyenik gelmemişmiş. ellerimle yıkadım ulan. yaramamış içkiyi bırakmak sana.

Burak dedi ki...

Harıkalar yaratılmıs acıkcası.zoom olmak ıcın kaç tane ıcmek gerekır.

91 dedi ki...

yeteri kadar şeker kullanırsam, 3 şişe muz likörü, 1 litre süt ve 3 çorba kaşığı nescafe ile ben çok değişik boyutlara çıkabiliyorum :) hoş milkshake gibi olduğundan 2,5 litreyi içmek maksimum 1 saatimi alıyor tabi o da var :)