fırk fırk

Düşünmek bile zor geliyor mu size ara ara? Sanki her düşüncenin belli bir tonajı var ve omurilik soğanından sol loba (beyin lobu, göt değil) giderken "ayakta dur" sinyali 5 ton ağırlıka gelip, ayakta durmayı gerektirir gibi? 5 gündür damla içmedim, ortalama 6 saat uyudum günde, aldığım besinlerin hepsi A olmasa da B sınıfıdır, besin değeri yüksektir, hafiftir, genelde arayıp da bulamadığım şeylerdir. Ama gel gör ki, yorgunluktan gebermeme ramak var, bedensel hiçbir aktivite yapmasam da. Ne alaka bilmiyorum, mevsim değişikliği desek, lan mevsimlerin ayarı kaçtı zaten, 365 gün böyle yorgun mu gezmek durumundayım yani ben?
*
Yemediğim bir sürü bonbonum var çekmecemde, co-pilotun aldığı nedendir bilinmez çok sevdiğim lavantalı kolonya var masada, kokusunu çok sevdiğim bi deodoran aldım. Tükettikçe mutlu olmadığımı biliyorum ama gel gör ki şu anda elimden başka hiçbirşey gelmiyor.
*
Yılbaşında tek başıma kalırsam (aile ziyaretime geliyor da, acaba yılbaşına beraber girelim derler mi bilmiyorum?) sınırsız Bananapower yapmayı düşünüyorum evde, sınırsız dediysem işte 10-15 litre kadar. Ama büyük bir panç kasesi lazım o iş için. İstanbulda panç kasesi nereden alınır bilen var mı? Misafir bile kabul edebilirim, o derece.
*
Bu adamlar gidene kadar pek farketmemiştim aslında ama, telefonun belli saatlerde hiç çalmaması ( 10.30 - 16.30 - 20.00 - 23.15 ) ne kadar yalnız olduğumu fena içime oturttu. Hakikaten, çok yalnızım mna koyim :(

9 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

S dedi ki...

ben bu sabah ilk kez ve cok siddetli bir sekilde agladim :)
kadinin sulugozlusunun hic cekilmedigi gorusune ben de katilmakla beraber. kendimi su an daha iyi hissettigimi dusunmekteyim. ama kendimi kandiriyor da olabilirim tabi.

91 dedi ki...

allahtan her şey kontrol altında. sen sulugöz olacak son hatunlardansın ve ağlamanın rahatlatması gibi rahatlık da az bulunur :)
ne demiş sezen abla zamanında; "ağlamak güzeldir, süzülürken yaşlar gözünden, sakın utanma ... "

S dedi ki...

:)

Cüzzamlı Melek dedi ki...

ay kıyamam. yalnız diilsin sen be.. o gün çalışmasam valla atlar gelirdim:(

gerbera_ferezya@hotmail.com dedi ki...

Yalnız olmak bazen güzeldir.
yalnız olmak yerine yanında gereksiz kişilerin olmasındansa...

91 dedi ki...

gereksiz kimseyi tutmam yanımda da, gereklilerin de tümü aynı anda gitti :) insanda biraz şans olacak :)

Adsız dedi ki...

aile geliyor demek arada;

ailem demek zor mu geliyor peki

bi arkadaş vardı bi keresinde babasından peder diye bahsetti

sanırım benzer..

tükettikçe değil de paylaştıkça ama paylaşmak istediğin anda paylaştığında mutlu oluyorsun

ben de öyle

sanırım benzer..

191

La Loba dedi ki...

kime sorsam mutsuz, kırgın, umutsuz, yılgın. son yıllarda sıklıkla 'şimdi bu şehirde en mutlu insanın yerinde olmak istiyorum' diye geçiriyorum içimden. bir mucize olsa, sadece on saniye bile olsa bedenlerimiz o an, o en mutlu insanla yer değiştirse. eğer birden fazla beden varsa şu an aynı oranda mutlu olan, o zaman o on saniye içerisinde yaşadığım beden devinimi yüzünden ya da aşırı mutluluktan ölür müyüm diye düşünüyorum. böyle tuhaf tuhaf düşünceler.

91 dedi ki...

@adsız; ailem demek zor gelmez, sadece iyelik ekleriyle sorunluyum, çok kullanmam. aile, aşk, can, güzel şeklinde koşuşurum, oradan temelli herhalde, kasıtlı değildi yazdığım. oysa ki "Ailem" o kadar kalabalık ve hepsini "o kadar seviyorum ki", tahayyül edemezsin.

@La Loba; anlık olarak bile değişmem hayatımı. Bir telefonla geçen gün beton üstünde takla attım keyiften. Mutsuz değilim; sadece yalnızım. Üşümüyorum.