;)




Aklınızın iplerini saldığınız, en az şimdiye dek yaşadıklarınız kadar güzel, delirmekten korkmadığınız, sıkça gülümseyip daha da sıkça düşündüğünüz, sizin kadar güzel bir yıl dilerim hepinize, ne fazlası ne eksiği.

91, Nöbetçi Yılbaşı Eşşeği.

7 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

La Loba dedi ki...

geçen yıl aklımın iplerini fazla saldım galiba. o nedenle toparlamaya çalışacağım bir yıl olmasını diliyorum kendim için.

sağlıklı, mutlu, huzurlu... -her ne ise o dilek- öyle güzel bir yıl dilerim.

phantom of the opera için teşekkür ayrıca. hatırlamış oldum.

91 dedi ki...

yorgunluklar gitsin, fekat aklınızın ipleri hep serbest dursun efenim. sağlık ve mutluluk sizinle olsun, iyi yıllar dilerim ben de :)
fentım ov di opıra candır :)

mine dedi ki...

şşt sıpa benim ya, noluyoruz :)

91 dedi ki...

Fotorraftaki gayet kart bi eşşek be canım, paniğe mahal yok ki :)

efsa dedi ki...

:)))) tam benim eşek sıpası lafıma uymuş bu :)
mutlu yıllar canım tekrar tekrar

91 dedi ki...

size de efem, tüm sevdiklerinizle dopdolu hem de.

Adsız dedi ki...

ahhah:)"aklın ipleri",en sevdiğim ve kullandığım laflardan biri,bana özel orjinal sanıyodum

TAKLİT bir taktik*