Kurtarıcı

Sizin doğal mesleğiniz kurtarıcılık. Bu nedenle çoğu zaman, kişisel veya aile hayatında problemleri olan insanlara aşık oluyorsunuz. "Beni hep sorunlu kişiler bulur" sizin çokça sarfettiğiniz bir cümle. Bu durumdan çok yakındığınız zamanlar oluyor fakat aksi sizin için düşünülemez. Eğer bir kişinin hiç problemi yoksa, hayatını huzur içinde yaşamayı seçmiş ve başarmış biri ise size çekici gelmeyecektir. Çünkü o kişide düzeltilmesi gereken bir yön yoktur ve bu sizin asli görevinizi yerine getiremeyecek olduğunuzu gösterir. Siz aşık olmak için; problem çözücü, onarıcı, tamir edici ve kurtarıcı vasıflarınızı kullanabileceğiniz ilişkiler ararsınız. Bu yüzden daha ziyade sorunlu olan kişiler size çekici gelir.
*
Feykencil demiş efem, çözdüm testi, saat 01.21, cevabı da ataştırdım buraya. Dilediğinizce sarınız sonucuma :) Cevap derseniz, tutarlı. Problemsiz insan beni bulmaz derim, feykencil ve efsa şahittir. Cıx derlerse bakınız iki ayakları da yerde mi, parmakları çapraz mı, "vallaha mı" sorusuna "ıı şey" mi diyorlar. Hepsi negatifse ben yalancı götün tekiyim, yok doğruluyorlarsa, belki onlar yalancıdır sırf beni yalancı çıkarmamak için, kim bilir?
*
Ben bu testi kimseye paslamam, çünkü aile efradım o kadar kalabalık değil, sallasam da kimse sallamaz zaten. Ben sadece okuyanlara özel evet/hayır yapmak istiyorum günün birinde. Ben birilerini seviyorum, belki bu "birileri" okuyanlardan "birileri" bile olabilir, kim bilir?

8 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

dide dedi ki...

senden gördüm ben de yaptım. sanatçı çıktım. ama sonra şüphelenip tekrar yaptım bence sonuçlar benzer şeyler.
hepimizin sorunlu aşkları var, ayrılınca herçekleri farketmekle sanatçı olunmoor aziz dostum :)

S dedi ki...

:) sevdim senin sonucunu. bay kurtarici :)

efsa dedi ki...

bana da kurtacı çıktı :)) Allah' ım ne ironik.

birileri de seni seviyor manyak şey :P

91 dedi ki...

haha, taş yerine gitmiş ama, direk patlamış sms "birileri"nden :) yok annem yok, götümden uydurdum yok kimseyi "sevdiğim" :)
taş demişken, kan verdim şimdi, o ne hemşireydi bee, hakkaten taş :) hiho

@dide; sanatçı kişiliksiniz efem, neden öyle diyorsunuz kendinize :) ayrıca zaten her aşk bitki isimleriyle başlar, hayvan isimleriyle biter :)

@feykenciil; yalan o bay kurtarıcı, bay bezgin çıksa tam ben olabilirdi :) ben kendimi kurtaramamışım hayattan bea, kimi nasıl kurtarıcam.

@efsa; test sonucun bile güçlü çıkmış bak, bunun bir anlamı olmalı :)

@hemşireabla; sana insan diyenin var yaa, gözü çıksın, meleksin melek :)

Adsız dedi ki...

how can you write a so cool blog,i am watting your new post in the future!

Adsız dedi ki...

Discovery Channel

Adsız dedi ki...

Coming to your BLOG, I feel a good start!

Adsız dedi ki...

I think I come to the right place, because for a long time do not see such a good thing the!