All I want for x-mas

Kafamın içinde hala aynı şarkı dönüyor, içim hala huzursuz. Bir rahatsızlık söz konusu da, sebebi yahut sonucu belirsiz. Bir dağ evi düşünüyorum, biraz kar, bir şömine, nargile biraz, sessizlik çokça, arada o sessizliği tamamen yırtmak için "Phantom of the Opera", bir çok kitap istiyorum, şimdiye kadar okuduklarım gibi iyi, güzel, kahraman, özverili insanlarla dolu; arada okurken gözlerimi dolduracak, belki sallanan bir sandalye; sırf konsepte ayıp olmasın diye. İliklerime kadar titretecek bir soğuk düşünüyorum, limitlerime vardığım zaman sırtıma alacağım sıcak bir battaniye de. Bir tane hiç bozulmayan çilek olsa, faunus gibi bir şeyin içinde dursa, umudun tükendiği an onu yiyeceğim, yedikten sonra her şeyin çok daha güzel olacağına inanmak istiyorum, ve o çileği yedikten sonra tekrar umudu kaybedersem yiyebileceğim bir çilek olmadığı için o çileği hiç yememek, sadece uzaktan bakmak.
*
Bir yalnızlık düşünüyorum, şu andan daha yalnız.
*
Not: Şarkının ana teması, ve sözleri "All I want for x-mas, is you..." diye biter, bilirsin. Onu bile istemiyorum.

3 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

S dedi ki...

iste iste bitmiyor zaten sayin doksanbir.

sonra bole bizi gicik ettiiinizle kaliorsunuz :p

yok dag eviydi, yok denizdi, cilekti diyerekten.

91 dedi ki...

istemedim ki ben hiçbirşey, en kendime özel düşlerimde bile, bir tek şey hariç. o da benim olursa öleceğimi biliyorum, ama istemeye ket vuramıyorum. ama gıcık olunuz efem bana, doğrusu o.

Adsız dedi ki...

comes from s'hell.
Strawberry and end
In the end
Stop and stay
Ain't it well

STANZA STANZOVA