MORE!





Bira, Şarap, Bananapower, Tekila.

Ölmez sağ kalırsam da Rakı.

All I want for christmas is;


MORE!

11 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

La Loba dedi ki...

şişe üzerine mum.. çok güzel görünüyor gerçekten.
sigarayı sevmedim.
ama ortama uyabilir içen varsa.

Arda dedi ki...

tribüncü adamın hali başka tabi.

efsa dedi ki...

cahit sıtkı tarancının bir şiiri vardır
"kapımı çalıp durma ölüm a.mam, ben ölecek adam değilim."

ayrıcana beni kim silkeleyecek oldugum yerde...

abbio dedi ki...

serhat apartmanında, bukle bukle kader kokuları..
çürüyoruz..

S dedi ki...

bitti canim krismis falan.
hala isteyip duruosun sen :)

S dedi ki...

alenen de belli edilmez ama kiskanclik degil mi bu arada :p bi de o bardakla sisenin arasindaki mouse un isi ne ? mouse sa eger o tabi

91 dedi ki...

@La Loba; abbio kişisinin sigarası gözüken, ikimiz de içiyoruz. Konsept art olarak düşünmediğimden atışı, sadece o anda sehpamın üstünde ne varsa onu fotoğrafladım :)

TOHUM; içtik kısmen, biraz daha dayanabilsem içki kalmıyordu evde :D

efsa; senin istanbul saatin gelmiş kuzu, atla gel, bi caddebostan+bostancı yapalım hiçbirşeyin kalmaz :D

abbio; sana, bana, godoya ve bekire içiyorum.

feykencilhazretleri; istemiyorum, sadece hayal ediyorum. istediğime zorla bile inandıramazsın. şarkı adından yola çıkıp istek sahibi yapamazsın beni :) ve evet o maus, bilgisayarın hemen yanındaydı da sehpa, gezintiye çıkarmıştım mausu da :D

Damlo dedi ki...

şişe üzerine mumu ben de severim, yabarım da bilhassa şarap şişesi :Pp evet o maus çıksın aradan.

91 dedi ki...

sanata vericem kendimi sayenizde, bir sonraki fotolarımı bekleyiniz anacım :)

Şairler Parkı dedi ki...

Hare şişesi ne de güzel duruyor:)

91 dedi ki...

güzeldir meret, bir ara bananapower'lar açıkta kalmasın diye boşlarını da biriktiriyordum evde :) muzlikörü candır, canandır. çilek varsa bir de onu denemeyi planliyorum. bananapowerdan sonra strawberrygirl olur o da :D