Sisli sabah..


Bir sen düşledim bu sabah, şöyle acılı bir klarnet ezgisinde..
Fazlasıyla benim olan bir sen, tutkulu ellerin ve dudakların ve sözcüklerin..
Ve öyle bakacaksan güneşe..
Günaydın, insanlar..
Günaydın en büyük savaşların arasında sevebileceğim sen..

7 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

ooo efendim gözlerimiz yollarda kaldı, ne bu sevinç be aşk kokusu bakayım...

Damlo dedi ki...

size de günaydın efenimmm

abbio dedi ki...

günaydın insanlar..
güzel günaydınlar..

bugün güzeliz, idare ediverin :)

91 dedi ki...

haha, insanlar şurada güzel şey görmeye hasret kalmış, garipsemişler :) yaz ulan abbio, yaz. ben susuyorum.

91 dedi ki...

kendimi tekzip. dayanamadım. yazdım iki satır alıntı.

efsa dedi ki...

:))) senin üzerine gül koklarmıyım ben utkum yaa

fish dedi ki...

aaaah aahh oturmak vardı şimdi o tahta sandalyelerde :))

çok gecem geçti oralarda dermişim :Ppp