Kader

"Herkesin inandığı bir şey vardır, benim inandığım da sensin bu amına kodumunun hayatında!"

"Sonra; bak oğlum dedim kendi kendime... Yolu yok çekeceksin... İsyan etmenin faydası yok. Kaderin böyle... Yol belli. Eğ başını usul usul yürü şimdi..."

Bir insana ateş yakarsanız, ateş sönene dek ısınmasını garanti altına alırsınız. Bir insanı yakarsanız, geriye kalan hayatı boyunca ısınacağına emin olabilirsiniz. 91

abbio kişisi; Ağzıma sıçtın bir dvdyle. Hakikaten yaptın bunu. Bir sabah Kars'tan edeceğim telefona kadar, 1-0 öndesin, o telefonu aldığında skor 1-2 olacak, ama son düdüğü hiç duymaycaksın(ız). Deplasman taraftarına saygılarımla.

18 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

abbio dedi ki...

çok beklemiştim o dvd için..
hazır olmanı bekledim, hiç olamadın, bende aldım yükümü geldim, beni biraz anla diye..

sanırım anlatabildim o gece kendimi..

mağlup bitirebileceğimiz garanti olan bir hayatta 1-0 öne geçmişim, hem de sana atmışım golü, bu da benden geldin be 91, bu da benden..

efsa dedi ki...

noluyooo bakıyım orada

LÂL dedi ki...

selam 91 tesadüfen yolum düştü sizin buralara:)
Herkesin inandığı bir şey vardır, benim inandığım da sensin bu amına kodumunun hayatında.. Hayatımda duyduğum en samimi cümlelerden biriydi bu..

91 dedi ki...

@abbio; at be anam, at senden mi kıymetli. hep önde götür hayatı, sadece bana karşı değil, herkese karşı. yannız dün akşam rüyamda hatırlamıyorum tam ama çok pis bi kelek attın bana, bağırarak uyandım :) sonra buna yordum, geçti.

@efsa; yok hiçbirşey güzelim, her şey olması gerektiği gibi. "everything in its right place" ;)

@LÂL; hoşgelmişsin, fekat yannış tanışma olmasın, söz benim değildir asla, zeki demirkubuz'un kader filminden bir replik. keşke benim olsaydı söz, hoş, benim hayatta inandığım pek birşey kalmadı ya neyse.

LÂL dedi ki...

:) sözün sana ait olmadığını biliyorum.. Ama dediğim gibi o kadar samimi ki hiç bir ağızda eğreti durmuyor... Mutlaka birşeye inanmalı insan, hiç değilse kendine.. Sevgiler.

91 dedi ki...

ben korkarım yanlış anlaşılmalardan o yüzden böyle panik içinde açıkladım kamuoyuna efenim :P en azından eğreti durmayanların arasında ben de varım onu bilmek güzel. ben inanmamaya bir süre daha devam edeceğim müsadenizle, aksini ispat edeceğim güne kadar. sevgiler saygılar benden size.

S dedi ki...

:) hemen silinmiyor kaderin izleri insanin uzerinden evet.

abbio dedi ki...

kader değil mi, ne de kolay söylüyoruz kader diye..

hiçkimsenin hayatına tam anlamıyla girememek ve de tam anlamıyla çıkamamak gibi birşey gibi..

en dip noktasında kader diyoruz..

-gitme...

gitmelerin en başarısız diyarından söz..gitmeyeceğim...

fish dedi ki...

herkesin inandığı birşeylerin olması ne güzel...

bu da birşeydir...ya hiçbirşeye inanmayanlar ne yapsın 91 cim...

91 dedi ki...

fi$h'im gülüm, ben hiçbirşeye inanmayanlar kulvarındayım şu anda, kelin merhemi yok ki? yoksa sen de mi geldin bizim kulvara?

fish dedi ki...

ben son yaptıklarımla kendime olan inancımı bile yitirdim...bundan ötesi yok sanırım..artık hiçbirşeye inanmıyorum...

ne hoş dimi...

91 dedi ki...

hayrolsun canım, konuşmayalı 2 hafta var, o zaman böylesi canın sıkkın değildi? :(

fish dedi ki...

işte böyle oluo 91cim,ne oluyosa 3-5 günde mahfedebiliyorum herşeyi...

nasıl beceriyorum bir fikrim yok...bazı şeyleri yerle bir etmeye dair olan becerimi ve çabamı başka şeylere harcasam şimdi çok daha farklı bir noktada olurdum emin ol...

2 hafta çok uzun süre beaaa :( :P

91 dedi ki...

senden mi kiymetli be anacim, yak yik herseyi, ama sonunda yuzun asilmasin, hangimiz mukemmel seylere imza atiyor hayatta :)

fish dedi ki...

öyle oldu zaten :Pp üj bej günde nasıl yakılır yıkılır gördüm...küllerle boğuşuyorum şimdi..

boğulmazsam bil ki atlattım :Ppp

abbioya söle aşık olmasın...caysın hemen :Pp

91 dedi ki...

caymaz anem caymaz, caymasın da zaten. herkes yanmak için kendi ateşini arıyor.

La Loba dedi ki...

Zeki Demirkubuz'un 'Kader'inden bahsediyorsak eğer iyi filmdi gerçekten. 'Masumiyet'i de izle.

91 dedi ki...

aynen ondan bahsetmeye çalışmıştım La Loba :) alkoll beraber daha da iyi olan bir filmdi, sıradaki amacım rakı içerken izlemek :) orjinal dvdyi arıyorum masumiyet'in, eğer bir yerde denk gelirsen haber ver olmaz mı, yani lütfen.