Günaydın

"when i said, i needed you
you said you would always stay
it wasn't me who changed, but you
and now you've gone away

don't you know that now you're gone
and i'm left her on my own
then i have to follow you
and beg you to come home

you don't have to say you love me
just be close at hand
you don't have to stay forever
i will understand
believe me, believe me
i can't help but love you
but believe me, i'll never tie you down

left alone with just a memory
life seems dead and so unreal
all that's left is loneliness
there's nothing left to feel"

Sabahtan beri şu şarkı dilimde, sustuğum zaman da ıslık çalıyorum, adam gibi olmasa da. Güzel şarkı yahu, hakikaten güzel. Bu günlerde ne yaşamaya değecek şeyler yazıyorum, ne de yazmaya değecek şeyler yaşıyorum. Takıldım hayatın peşine gidiyorum sanki. Haftasonumu da aynı şekilde planlayacağım ekstra birşey olmazsa. Saatlerce oyun oyna 91, sabah kendine kahvaltı hazırla 91, çamaşır yıka 91, müzik dinle 91, keyifle iç 91 :) Alternatif birşeyler bulun bana ev halkı, hakikaten sıkılmak istemiyorum bu aralar, öyle bir lüksüm kalmadı. Kitap da okuyacağım, onu önermeyin lütfen :)

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

91 sabret 15 gün kaldı. :P

fish dedi ki...

masaja git :Ppp

91 dedi ki...

@efsa; bekliyorum canım :)

@fi$h; masaja git diyceene gel de rakı içelim, tirbiyesiz yiivrum.

Arda dedi ki...

o türküyü dinle üstüste,hiç durmadan.sonra da kendin söylemeye,ıslıkla çalmaya devam et.olmadı "bundan iyi beste çıkar" dersen,beste yap.
ama illa da "alternatif" der isen, rakı makı iç.

S dedi ki...

voksne mennesker

garden state

bu 2 filmi izleyebilirsin misal haftasonu

91 dedi ki...

pim çek bomba at.
fularımı savurur derim ki, hey gidi feykencil, tey tey teyeeeeeey