(700*5)/425=~8,24

yağmur yağıyordu ne güzel sabahtan beri. yağan yağmurun günahları da yıkadığına inanan biri için yağmurda dolaşmak keyifliydi. yani sanırım. çok keyifli olsa gülümserdi sabahtan beri, ama pek çıkmamıştı o gülümseme saklandığı yerden. sabah ağırlık kaldırırken bir ara gözükmüştü, şnav çekerken de. bir güne 2 gülümseme. ortalamaya vurduğunda senede 700'den fazla eder. tek gülümsemede 5 kalori yaksan, vücut tepkimesiyle, 3500 kalori eder. hepi topu bir büyük rakı içsen, bir senelik gülümsemenin enerjisini toplarsın yani. senede bir büyük rakı içiyorsan, gülümsememen için hiçbir sebep yoktur olarak da çevirebiliriz bu işi. yani teknik olarak. o kadar enerjin olmalı. rakı güldürmeyebilir, müzeyyen abla da, tebessümler sayılmaz. ama gülmek için yeteri kadar enerji verirler insana. belki biraz da umut.

4 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

LÂL dedi ki...

Gülümse....

abbio dedi ki...

sabah yağan yağmurun normal yağmur değil çamur şeklinde yağması tüm estetiği bozdu tabi, ama bu ayrı bir konu..


bol rakı,
az keder,
biraz meze,
ufaktan da saadettin kaynak..

gülümseyiniz efendim, telgrafın telleri gibi kuş kondurmayalım..

Damlo dedi ki...

haha benim inadıma mı büyüdü bu puntolar bu kadar :Pp tamam tamam nasıl yazarsan yaz okuyacam :D

91 dedi ki...

@LÂL; günlük kotam doldu, yarına kısmet :)

@abbio; saadettin kaynağı sokma araya, sevmem kendini, bilirsin. rakıdır, kederdir, muhabbettir yeter. meze teferruat. müzeyyen abla mükemmeliyet.

@eğreltiotu; normal ölçüde büyüttüm puntoları, görebildim o html satırını sonunda, tek dert bundan önceki ve bu yazıyı büyük fontla yazmıştım, daha da irice oldu :P