Oldu mu? Olmadı mı?

A: Facebook’taki resmin çok hoş.
K: Teşekkür ederim de hangisi vardı?
A:Sanki bir müzik festivalinde, güneş gözlüğü, kolunda bileklik bir yere bakıyorsun elin çenende
K: Hatırladım
O resimde benim olduğum çok anlaşılmıyor diye onu koydum

A: Haha, bakan gözlere göre değişir :) isimsiz de koysan senin olduğun çok belli, bana göre :)
K: Hadi canım
A: Şu anda resim canlanmıyor gözümde tüm detaylarıyla, fazla yorgunum, ama olsa vereceğim 2 detayla çok rahat sen de kabul ederdin :)
K: Görenler “bu sen misin” gibi bir tepki verdikleri için ben de benzemiyor sanmıştım
A: Haha, senin yüz hatlarını benim kadar ezbere bilmedikleri içindir :D
K: İyi de sen nerdeyse 10 yıl var görmüyorsun beni
A: 10 değil 6, en son çayırbaşında yolda karşılaşmıştık.
Ve unutmayacak kadar iyi biliyorum yüzünü ve yüz hatlarını.

K: O da doğru ya :)
Ama çok ayaküstüydü

Öyle hatırlanacak bir durum olmadı
A: Sana göre olmamış demek ki, bana göre olmuş :)
K: Olsun yine de hatırlaman zor
A: Zoru başarırım, imkansız biraz zaman alır :P
K: Yüzümdeki ben nerde söyle bakalım?
A: Dikkatini çektiyse yüzünü ezbere biliyorum demiyorum :) hatlardan bahsediyorum.
Ama yanılmıyorsam elmacık kemiğinin yanında, biraz aşağısında olmalı bir tane. Sağ tarafta.
K: Kime göre sağ?
A: Bana göre sağ :) ama detayı yakalaman güzel
K: Doğru bildin valla
Gerçi tokamı saklayan adamdan yüzümü unutmasını bekleyemem tabiki de :)

A: Haha, tokayı sakladığıma da inanmamıştın ya neyse :)
Var öyle adamlar işte, hayat garip tesadüflere gebe.
K: Her şey tesadüfen yani
A: Her şey gayet planlı ve programlı, bilinmesi ve su yüzüne çıkmasını tetikleyen unsurlar tesadüf.
K: Bu kadar uzun vadeli bir plan düşünülemez
Bence hepsi tesadüften ibaret
A: Zaten sence olamazsa, olacağına hiçbir ihtimal vermiyorsun.
Genel mantığa yahut karşındakinin mantığına pek bakmamayı tercih ediyorsun.
Ara sıra da olsa anlaşamamamızın temelindeki sebeplerden biri bu bence.
K: Anlaşamamak mı?
Ben böyle bir durum olduğunu sanmıyorum ama

A: Derinlemesine irdeleme kelimeyi, fikir ayrılığı manasında demiştim
K: En anlaşan 2 insan arasında bile fikir ayrılığı olur
Bu çok normal
Eğer olmazsa biri rol yapıyor demektir zaten

*

A:Telefon sessizde ve çekmecede şu anda, bakmıyorum bakamıyorum.
K: Ararsam görmicen yani
A: Arar mısın ki çıkartim mi ortaya? :)
Nasıl olsa mail trafiği sürüyor diye hiç düşünmemiştim öyle bir ihtimali

K: Bilmem
Tut ki aradım
O zaman kurunun yanında yaşta yanar misali arada biz de kayniycaz :)

A: Kendime küfretmek için bir sebebim daha olur :S
Paranoyak adama bu denir mi canım yaa :(

K: Niye yaaa
Tut ki annen aradı

A: Çıkardım telefonu masanın üstüne haklısın :)
Arayıp makara yapacaklarsa da yapsınlar, iki it yüzünden bütün sosyal çevremi soyutlayamam ya :)
K: Aile her şeyin önünde gördün mü
Tek kelime ile çıkarttırdım masanın üstüne
A: Sen ben ararsam ne olacak dediğinde çıkmıştı zaten :)
K: Ben de ailedenim yani :)
A: Hı hı :)
K: Ne de olsa toprağız :)
A: Ahaha özellikle kaçtığım şehirlilerden sonra bu çok manidar oldu yahu.
Daha başka bir şey söylesen neyse :)

K: Başka ne isterdin
Lise arkadaşı nasıl?

A: Daha güzel :)
K: O da çok 80’lilerin romantizmi gibi oldu
:)

A: Olsun olsun iyi öyle. Romantizmi hortlatmış oluruz fena mı :)
K: Ama 80’lilerin romantizmi çok kötü
A: 90ların başı der kurtarırız o zaman bu imajdan :)
K: Olmaz çok sıkıcı bir romantizm anlayışları var :)
A: Nasıl bir romantik akım sizi tatmin eder güzel bayan?
K: Ayakları yerden kesicek bir etki :)
Ama pembe yapraklı hatıra defterlerindeki dere kenarında kuru yaprakların üzerinde öpüşen çiftlerin resimlerle değil

A: E tabiî ki benim de 80ler yahut 90ların başından kastım o değildi.
Ki ayakları yerden kesecek etkide bir mizansen hazırlasam lise arkadaşıma olmazdı di mi?
Maazallah dövebilir beni, eli de ağır çünkü :)
K: Benim ayaklarım yerden kesilmez :) :) :)
Sağlam basarım yere :)
Elim ağır değil yaa
O eskidendi
Artık elim kalkmaz :)

A: Eminim canım ayaklarının yerden kesilmeyeceğine :)
Çok düşük bir ihtimal o.
Valla ağır değil deme, bizzat sırtıma vurduklarını hatırlıyorum da, sıkı çakıyordun.
Neden kalkmazmış elin?

K: Yok eski vahşiliğim kalmadı
Daha uysalım :)



Monolog mu, Diyalog mu? Oldu mu, Olmadı mı? Hiçbirini bilmiyorum. Tek bildiğim, ben bu yazıyı word'de oturtmaya çalışırken, Issız Adam film müziklerini girdi bilgi işlem fondan. iki ihtimalli durum. ya Radmin ile makinama bağlı durup "ne yapıyor lan bu salak?" diye beni izliyorlar tüm gün, ya da böylesi tesadüflere kafam girsin.

2 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

ahaha baktıgını dusunsene. yav bizim konuşamalara, davranış biçimlerine amma gülümsemişlerdir.

Damlo dedi ki...

son postumu okuyunuz bayımm