Yazmasam Olmazdı

çok komik birşey oldu biraz önce. trajikomik belki de.
hayatım boyunca hep bir enstrümana karşı yeteneğim olmamasının eksikliğini hisettim. yani efektif olanlara :) sahilde kızarkadaşıma gitar çalmak hususu değil bu, ama sonuçta flüt çalmak hiçbir zaman o kadar keyif vermemişti bana, zaten 4-5 sene çaldım ısrarla, sonra sittiret dedim, mızıkaya geçtim. onda çok başarısızdım. sonra kurt cobain intihar etti, ben de gitarımı sarhoşken bir elektrik direğinde parçaladım, başlamadan bitirdim kariyerimi :) efem ben hep sevdiğim insanlara müzik yapmak istemişimdir, o yüzdendir playlistlerin başına geçmem, çaldığım bir şarkıdan dolayı bir tebessüm olur ise, sevinirim. öyle bir sorun işte.
biraz önce aldım psp'mi elime, son çektiğim dj mix fever diye bir oyunu oynuyorum. müzik yapıyorsun oyunda, eşlik edip değişik melodiler yaratıyorsun. techno pop ama, inanılmaz güzel şarkılar var, ben de tüm kabiliyetsizliğimle eşlik ediyorum işte :) değişik bir aşk şarkısı unlock ettim, şarkıya aşık oldum resmen. sonra salak hayaller işte, üç saniyede kafamda bir sevdiğim kadın profili yarattım, ona çaldığımı düşündüm bir anda. daha da güzel gelmeye başladı şarkı. ben çalarken bana gülümsediğini düşündüm, allahallah daha da bir gaza geldim. gülümsedi lan. bana hem de. ben ona şarkıyı çalarken.


sonra ne mi oldu? psp'nin pili bitti. hayaller de kıçıma kaçtıklarıyla kaldı :)
hayat zaten hiçbir zaman adil olmadı da, kendimi aşıp gülümseyecektim lan. valla gülümseyecektim. şimdi ise biramı açtım, öylesine monitöre bakıyorum. kırıldım be :(

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Witchie of Stars dedi ki...

Sonu böyle olmamalıydı, o piller o zaman bitmemeliydi! Sinir oldum! Ama böyle olmasa adına hayat denmezdi, gerçek olmazdı. Gerçek olan ve güzel biten bişiy var mı yoksa ben mi çok pestimistim?

91 dedi ki...

ben pesimistimdir valla, bu tip olayları artık çok da normal karşılıyorum kendi adıma. olan bizim gülümsemeye oldu iyi mi :)

S dedi ki...

:) iyice duygusala bagladiniz sayin doksanbir. insan dj mix fever oynarken boyle hayal mi kurar :p

91 dedi ki...

şarjımı doldurdum ama, tekrar çaldım şarkıyı hem de sıfır hatayla. sonra attım psp'yi bi kenara. hayallerimin içine etmiş olabilir ama bu benim artık "en son kim koyduuu" diye bağırmamı engellemez kendisine karşı :)
arızalıyız işte feykencil'im, tek güzel tarafı saklamıyoruz :)

Adsız dedi ki...

abi techno o kadar keyif vermez, dinlediğin trance'dır muhtemelen. =)

91 dedi ki...

techno pop yazıyo şarkıda müdürüm, ben onun yalancısıyım :) yoksa ne anlamış öküz ben :)