biraz evvel attım sigara paketini, belki binbeşyüzüncü defa. yine deniyorum sanırım bırakmayı. bir sefer de başarılı olmam lazım, yoksa olmayacak bu iş. becerebilirsem sanırım uzun zamandan beri ilk defa bir "başardım" hissiyatı gelecek şehrin bu tarafına, başaramazsam da birer kahve söyleriz, ben yine sigara yakarım, insanlar ne yakar ne yakmaz bilemem. yoruldum, çok yoruldum. nefes almak bile zor geliyor açıkçası. dünü pas geçtim yemek hususunu, halsizlik tavan yaparken bu öğlen yemeği imdadıma yetişti. kendimi iğrenç'ten öte hisetmeye ihtiyacım var, ve nasıl olacağını bilmiyorum. derin derin nefes alıp, şapşal şapşal gülümsemek istiyorum. çok şey istiyorsam bir kamyon da çarpabilir, polis de çevirebilir. dert değil. ama birşeyler olsun, ve çabuk olsun lütfen. istiyorum.

6 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

fish dedi ki...

birileriyle aynı sendromu yaşamak ne hoş...bıkmışlık bezginlik beklentisizlik falan filan..

yani ben öyleyim şuan...hani sen de öyle değilsen ol ki bi tek kendime acımayayım :Pppp

Damlo dedi ki...

bi şicik olmasın yahu. sıkıldın galüübağğ!
sigarayı evet bırakalım, hadiii

aahmetcelebii dedi ki...

Bırakma sigarayı manyak mısın :)

91 dedi ki...

@fi$h; arada dengesizlik iyi oluyor, ölene kadar bunalmak isteyip bunalamıyorsun bile :)

@eğreltiotu; benim milyonuncu denemem bu, elbet biri tutacak :)

@aahmetcelebii; ben gibi günde 4 paket iç, sonra bir daha tartışalım bu hususu istersen? :P

Mine dedi ki...

sapsal-sapsal gulumsemek ne guzell bir seydir...

S dedi ki...

ben bugun sabah 8de 1 sigara ictim. aksam 5te 1 tane. ve aksam 5te ictigim sigarayla resmen kafam oldu. veeee kendi kendime dedim ki. sanirim seviom ben sigarayi yahu