Me vs. Myself vs. I

yazdım. hem de çok uzadı yazdıklarım, lakin gel gör ki, sanki duygu sömürüsü gibi olacakmış diye düşündüm. sildim sonra. yazan da ben, silen de ben nasılolsa. yine kesitler şekline dökesim geldi aslında düşünceleri, ama sanırım o şekilde yazmak için çok yanlış bir alan burası. ya da doğru ama ben kabullenemiyorum. bilemedim.
*
24.03.2009, 17.58, Kazancı Yokuşu, içses.
"iyi oldu lan adamı görmeye gitmem, özledim. göt göte olmak yaramıyor belki bazen, 15 dakikalık yürüyüş mesafesine, en az 4 aydır görüşmüyoruz. oha. iyice boktan bir adam oldum."
24.03.2009, 18.05, Otel, münazara.
-müdür çok oldu be.
-çok oldu abi, ama sanki son gördüğümden beri daha iyisin? o asabiyet gitmiş üstündeki.
-yok be anam, nerde. belki asabi olamayacak kadar bezginim, bilemedim.
24.03.2009, 19.08, Beşiktaş, İçses vs. Bilinç.
içses-kısmi diyet ve spor güzel de, şurada denize karşı bir deniz ürünleri salatası ile iki bira gitmez mi 91?
bilinç- gider gitmesine de pezevenk, daha 2. günden su kaynatmasan olmaz mıydı?
içses- ya su kaynatmak değil bu, farkında değilsen belirteyim, bu akşam benim istediklerim olacak, kontrolü kaybettin sen şairler parkında bira içmeyi hayal ettiğinde.
bilinç- herkesin düştüğü hataya düşüyorsun, kontrolü kaybettiğimi bana söylersen kontrolü alırım, beni bu kadar da mı tanıyamadın ki?
içses- kaçabilirsin, ama saklanamazsın.
24.03.2009, 19.27, Üsküdar Sahil, Bilinç.
"Sırtıma bepanten sürme çabalarımda başarısızdım, kabul etmek lazım. Ama bundan kötü tarafı, sırtıma o bepanteni sürecek kimse olmaması sanıyorum. yani, ne bileyim. o kadar boktan durumdasın yani? kapris yapmak için bile kimseyi arayıp o yardımı isteyemezsin? edemem herhalde, yani ne bileyim, kimseye o zahmeti verecek yüzüm yok herhalde. kabul et çocuğum, bir başınasın işte. madem öylesin, onun getirdiği gibi davran. sen de kimse için orada olma. yanına baktığında kimse yoksa eğer"
24.03.2009, 19.41, Tekel Bayii, Diyalog.
"91 - iki bira, bir winston light
Market - Abi sen winston light içmezsin? hem iki bira ne iş?
91 - sende de chester yok ki, var mı?
Market - yok abi.
91 - o zaman iki bira bi winston light.
Market - abi iki bira? neden o kadar az?
91 - bilmiyorum. iki. çabuk lütfen."
içses - n'aber yavru kuş? demiştim sana, kaçabilirsin ama saklanamazsın.
bilinç - kabullenmek için senin susman lazım önce, ve bunu almadan sen susmayacaksın. göt.
24.03.2009, 20.21, HQ, Efes-91
bilinç - güzel başlangıç oldu, da sanki eve kadar sinmiş hüznün kokusu. bunaldım ya, film bile izlemek istemiyorum sanki. mısır patlatsamıydım acaba biranın yanına? hani konsepte de uygun olurdu. ama üşeniyorum ya, hem dursun o mısırlar, belki biri gelir, hoşuna gider. sen yemesen bir şey kaybetmezsin herhalde? üff fena saçmaladım. winston light da çok hızlı bitiyormuş yahu, ne zaman 6.yı yaktım? çoğalttım sigarayı, hakkaten. yok canım o kadar da çoğaltmadım aslında. sigara hafif abi ben ne yapayım? güzelmiş ama. değiştirip buna mı dönsem? 4 paket içerim bir günde lan ben bundan? sanki içtiğim çok farklı ya :S üff neden sadece iki bira aldım ki? bilgisayar da sapıttı, sürekli reboot. istesem de film izleyemem zaten. neden nefes alması güçleşiyor ki?
içses - siktir, gerizekalı.
24.03.2009, 21.01, HQ, Anastacia.
And I wonder if you know
How it really feels
To be left outside alone
When it's cold out here
Well maybe you should know
Just how it feels
To be left outside alone
To be left outside alone...
24.3.2009, 22.14, HQ, Yatak.
25.03.2009, 07.02, HQ, Anastacia.
And I wonder if you know
How it really feels
To be left outside alone
When it's cold out here
Well maybe you should know
Just how it feels
To be left outside alone
To be left outside alone...
Sırtım kaşınıyor. Bepantene çözüm buldum da, sırtımı kaşımaya nasıl bulucam, duvara sürtünme harici bilemiyorum. Kanatlarımı yoldurmiycam, kendime bile.

3 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

Damlo dedi ki...

çıktı mı kanatlar ki?

S dedi ki...

sakin kasima!!

91 dedi ki...

@eğreltiotu; hıhı evek çıktı. he mde çok güzeller.

@feykenciiiil; kaşımıyorum ama hakkaten zor duruyorum. fena bişi bu ya :)