Prison Break S01E01

Özgürlük güzel şey vesselam. Kıymetini bil günlük :)
*
hayatta ne kadar anlamsız şeyler olursa olsun, sakin durup gülümsemek, o üstündeki "rahvan gitsin" havasını kaybetmemek çok önemli, yaşayarak da test ettim bunu. hiç eksilmedi gülümsemem ve hiç azalmadı rahatsız olmaları benden. ama tabikide bu benim gülümsememe engel değildi. hehe. her şey bittikten sonra Ciga ve Pınar'a rastlayıp, onlarla birkaç bira içip günün kritiğini yapmak ise paha biçilemezdi. haklısın abi, bir tane normal adam aradık hep, ama biz ne kadar normaldik ki? seviyorum sizi.
*
Günün Özlü Sözü.
26.03.2009, Saat 09.38
Biz Galatasaraylıyız, alışığız biber gazına ama, bu hakikaten iğrençti.

3 Sapan Eklenmiş Bu Saçmaya:

efsa dedi ki...

Yaramaz çocuklar gibisin sen. Ne diyim ki; atsan atılmıyor :Pp kızsan kızılmıyo. :)

S dedi ki...

fotografi cok sevdim biliosun di mi :D

91 dedi ki...

@efsa; hehe ben çok şirindim eskiden, onun etkileridir :)

@feykenciil; vallahi "adliye koridorlarında post modern sanat" adlı ilk kitabımı en önce sana yolliycam, söz :)